Läsning: SweClockers-chassi

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

möjligen konst men helt jävla sjukt
sök hjälp grabben..haha

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Känslan för detaljer i bygget är klockrent! Sen om vissa vill sova hos mamma efter ha sett den är deras problem. Jag är glad att du hittar sponsorer o ser fram emot fler saker från dig GoTaLL. Kommer du behålla den själv eller säljer du den till Db.com eller nått annat företag?

Permalänk
Medlem

Nice Nice jag kommer förbi och kollar på DH

Visa signatur

Lian Li PC-343B | Enermax Platimax 1700W | ROG Strix X570-E Gaming | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright Silver Arrow | G.Skill Trident Z RGB 32GB 3200MHz | RTX 3080 Ti FE | WD_BLACK SN850X NVMe SSD 1TB | Plus en bunt mekaniska diskar :P

Permalänk
Medlem

GotAll, jag har följt dina byggen här på sweclockers och tyckt om dom allihopa, jävligt fräcka. Men detta bygge? Vet inte riktigt vad jag ska säga förutom outstanding. Det måste vara det absolut fräckaste datorbygge jag varit med om, så annorlunda och så grymt gjort att det verkligen uppfyller det mål du haft från början antar jag. Blodet och allt ser verkligt ut och jag absolut ingeting som man kan klaga på, förutom att det är för verkligt

grymt jobbat! Im speechless!

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk
Avstängd

Kanon coolt snyggt

Permalänk
Medlem

Jag har också följt denna modden. Gotall är en otroligt duktig kreatör och har verkligen skapat något fint här. Det finns självklart "fetare" moddar som tex. DOOM3 chassit som tog nästan 2 år att bygga samt det där aluminium chassit (the cube?) som snubben svarvade ur varenda detalj i själv. Oavsett om man gillar modden eller inte kan man ju iaf. konstatera att.

1. Det är fantasifullt.
2. Det är välbyggt.
3. Det är uppseendeväckande.

(Jag tycker dock att bygget även blev extrems snyggt trots att jag hör till den skalan som föredrar borstad aluminium.)

Dessutom så har GoTaLL med denna modden bjudit alla på Sweclockers på månader av underhållning iom. uppdateringar etc.

Tack för mig.

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt!

Permalänk
Medlem

HELT SJUKT!!!! GRYMT!

Visa signatur

I want to believe that the truth is out there!!
But it's hard when i know we never gonna find it!!

Permalänk
Medlem

Fan, detta grymma chassi skulle passa i mitt bands blivande studio(spelar dödsmetal).

Skitfint jobb, faller mig verkligen i smaken!

Permalänk

snyggt riktigt läckert detta visar på att en dator, kan se ut hur som helst.

Hade fundering på ett F1-chassi som tyvärr dog ut men det hade nog vart coolt

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

riktigt grymt!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

bra Quake 4 chassi

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Inaktiv

Blev jättebra slutresultat! Kändes lite utflippat där i mitten av projektet men det blev verkligen toppen!

Permalänk
Discokungen

Älska "Resident Evil"-röret! Sååå snyggt! Älskar underbara konstverk!

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem

En av de mest obehagliga "moddar" jag någonsin har sett, tycker således inte om den. Med det sagt, den är likväl skickligt utförd och det av en person som besitter en konstnärlig talang och det skall han ha ett erkännande för...

Således hatten av !

Permalänk
Medlem

Oooo riktigt häftigt gillar lite udda iden .. känns som det finns en själ nerlaggt i bygget är inte ihopslafsat bara för att man ska modda utan för att det är kul...

blev inspererad o fortsätta med mitt påbörjade chassi nu....
Keep up the good work

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

måste säga att det där måste ha varit något av de grymaste chassi ja någonsin sett!
du har verkligen talang. Som någon annan frågade: Kommer du att sälja det eller vad händer med chassit?

Visa signatur

Athlon 3700+
Sapphire X1600XT Passive
Samsung SyncMaster 910n

Permalänk
Medlem

just nu är det dreamhack som gäller med det . sen får tiden utvisa vad som händer

Permalänk
Medlem

Grymt bygge

Ok, man kan störa sig på smådetaljer (jag är bra på det ) som att det vore snyggare om det hade gått att integrera moderkort mm utan att ändrat så mycket i formen i ryggen (eller om man kunde hittat nån "designursäkt" typ ryggsäck som fått det att smälta in bättre)
Varför DVDbrännaren lämnades orörd hajar jag inte heller

Men idén i sig, och annat detaljarbete såsom såren, de trasiga armarna, namnbrickan, musen osv är riktigt riktigt grymt Riktigt uppkäftigt bygge!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Ballt! :):up:

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Medlem

Underbart Jobbat!

Permalänk

synd att man int ekan fara på dh, skulle vilja se den live.. läcker som tusan..

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

Äntligen färdigt alltså!

Fantastiskt bygge måste jag säga. Hoppas vi får se fler så här storskaliga projekt i framtiden.

Rock on!

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Riktigt tjusigt verk!
Vill se mer från denna personen!

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Grymt bygge

Ok, man kan störa sig på smådetaljer (jag är bra på det ) som att det vore snyggare om det hade gått att integrera moderkort mm utan att ändrat så mycket i formen i ryggen (eller om man kunde hittat nån "designursäkt" typ ryggsäck som fått det att smälta in bättre)
Varför DVDbrännaren lämnades orörd hajar jag inte heller

Men idén i sig, och annat detaljarbete såsom såren, de trasiga armarna, namnbrickan, musen osv är riktigt riktigt grymt Riktigt uppkäftigt bygge!

Håller faktiskt med nu när du säger det... en rygga hade varit smutt.... eller nån body armour eller liknande bak...
samma sak DVD-brännaren känns lite skabbig också....

Men snyggt är det

Permalänk
Medlem

va e meningen!? ok styla bilen lite. men detta. nä fy fan. finns ju roligare saker att göra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_7_Eleven
Otroligt snyggt! Lätt en av de snyggaste chassimodarna ja sett någonsin! Speciellt känslan för detaljer

Visa signatur

64 X2 7750be @ 3.61ghz 6gig ddr2/kingston DDR2 800mhz
asus radeon eah 4850 512Mram
Asus m3n-h/hdmi socket a kylare på nordbryggan

Permalänk
Medlem

WoW... läskiga prylar, coooolt

Permalänk
Medlem

Quake ftw .. Mycket bra jobbat GoTall forsätt så

Permalänk

Vidrigt fult helt enkelt, vem f*n vill ha en sådan dator?

...min personliga åsikt