Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loop
Plastic fantastic..

Så himla sant!:D Saknas bara en liten docka vid sidan om:p

Här syns även min hemmabyggda bashögtalare, den smiskar många köpbasar på fingrarna kan jag säga.

Inget blingbling här inte, snyggt och stilrent ska det vara;) Gärna tyst som attan också, den är faktiskt rejält nertystad redan nu så med dämpmatta lär den bli nästan ljudlös. Vidare kan ni se min egentillverkade fläkthållare, zalman har fått konkurrens!:p

Klisterlapp som jag snodde från sommarjobbet, detta är väl det närmaste gravyr jag kommer:D

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
värst hittils, kanske ska byta namn på tråden till sönder moddade men fungerande chassin

Chassin klassas som förbrukningsvara så

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
hyr lyckas man? har du lagt den på motorvägen och kört traktor över den eller?

Behövs bara destruktiva kompisar..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
ser ut som om nån 12årig CS spelare ägt chassiet

Nu vet jag inte hur dina 12åriga cs-kompisars chassin ser ut men så är tyvärr(?) inte fallet här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zear0x
Chassin klassas som förbrukningsvara så

Behövs bara destruktiva kompisar..

Nu vet jag inte hur dina 12åriga cs-kompisars chassin ser ut men så är tyvärr(?) inte fallet här.

har tyvärr inga 12-åriga cs-kompisar utan jag syftade mer på filmerna där puckon går berserk över tangentbord, mus, skärm och chassie när det går dåligt för dem i ett spel..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
har tyvärr inga 12-åriga cs-kompisar utan jag syftade mer på filmerna där puckon går berserk över tangentbord, mus, skärm och chassie när det går dåligt för dem i ett spel..

Jaha, du menar så.
Jo, nu när du säger det så ser det faktiskt lite ut som ett sådant chassi.
Bra iaktagelse

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zear0x
Jaha, du menar så.
Jo, nu när du säger det så ser det faktiskt lite ut som ett sådant chassi.
Bra iaktagelse

Men mina 12-åriga CS-kompisar tyckte att du hade ett fint chassi. Ska hälsa så gott. *kjamis* *lol* *omfg* lmao !!!111 :D:D:D:D:D:P:P:P:P:P

Skämt åsido, att ha pedant-fina chassin ger mig en känsla av att den personen är konstig.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Men mina 12-åriga CS-kompisar tyckte att du hade ett fint chassi. Ska hälsa så gott. *kjamis* *lol* *omfg* lmao !!!111 :D:D:D:D:D:P:P:P:P:P

Skämt åsido, att ha pedant-fina chassin ger mig en känsla av att den personen är konstig.

Haha..
Nja, beror på vad du menar.
Du vet ju inte om det pedantskötta chassit i fråga är nyköpt ELLER om han inte vågar leka med grejjerna

Men det är sant, klart det man har ska få lite färg av åren som löpt.

Permalänk
Medlem

My baby.

kom på att jag inte hade städat på länge

Permalänk
Medlem

här har ni skönheten (:

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tänk att pappa tänkte köpa den till mig baba.. Usch de chassit e inte fint. Plast, för mycket.. Någon tappa en målarfärgburk på den.. men övrigt så är inte lysande fläktar och neonstavar "modd" för mig, utan egenbygge eller modifieringar av ett chassi, när man bygger om chassit på något roligt sätt. Men man måste ju börja någonstans..

Visa signatur

http://www.nimpa.se/

Egen kodad sida.

Permalänk
Medlem

Min station...

Huvudmaskinen syns inte men dvdspelare (under skärmen) och en Lp-spelare duger...kan scratcha lite om man får lust...synd att de va nån svamp i underlivet-reklam på...sabbar bilden lite...

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zear0x
Haha..
Nja, beror på vad du menar.
Du vet ju inte om det pedantskötta chassit i fråga är nyköpt ELLER om han inte vågar leka med grejjerna

Men det är sant, klart det man har ska få lite färg av åren som löpt.

Hehe, ja där har jag stött på ett smärre moraliskt dilemma, man kan ju inte sjukförklara en person förhastat om det nu visar sig vara ett nyinköpt chassi. Hmmm, huvudbry, huvudbry...

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

K8N NEO4 Platinum, AMD 64 FX-55, XFX 8800 GT, Raptor 2x36,7GB, OCZ PC 3200 Rev.2 2x512MB, OCZ 600w,
Audigy2ZS, Zalman 7700Cu, Lian-Li PC V1200, Win XP

Permalänk

låter bilden tala...

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/ormboet-.JPG

måste skaffa ett större chassi..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

A64@2.5@7700CU | 2*1GB Twinmos DC | MSI K8N Neo2 Plat. | MX518 | VX724

Permalänk
Medlem

jao jao, här kommer min dator..:P

fin?

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk

Sökte efter en annan sak igentligen, men ja fick tag på denna tråd så varför inte lägga upp 2-3 bilder.

Ok som ni kanske märker finns de ingenting i chassiet.

Chassiet i sin helhet. Varför de står på hårdplast-block går inte att förklara. Ska fixa hjul under chassiet (snart nån gång). Fläktgaller fattas pga en gammal instalation, inte blivit nån fix efter de.

Mycket sitter lite hafsigt nu men de spelar inte så stor roll. Ska montera en peltier och ett nytt v-block på grafikkortet, om ja bara får tid att dra mig ner till posten.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Älska lego chassit grymt snyggt ;D .. undra om lego chassin i helt rena färger klassas som motsvarande lianli?

samt ÄLSKA pokémon klistermärket haha.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

tack:D de borde de göra:p tyvärr har jag inte nog me enfärgade legobitar:P

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

här är min dator

edit:

fixat bild på insidan nu.. någon som kan tipsa mig om hur jag kan städa upp lite? PM isf..

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

fint med svart cdrom till silvrigt lianli.. ^^ förstör lite .. xD eller är det bara en oanvänd lucka? :S

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

det är en svart cdfront.. gtek skickade fel.. ska skicka tillbaka den snart.. skulle bara testa å se hur det såg ut ^^

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Helt passivt kylt Zalman TNN-A... vann jag?

Permalänk
Medlem

inge landator precis ^^

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macan
inge landator precis ^^

Inte min heller.

Håller på med lite mera omvandlingar nu. Se hur det går.
Inhandla lite nya delar osv också.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macan
inge landator precis ^^

Hela burken är ju typ en gigantisk kylfläns... tur att den har hjul i alla fall.

Permalänk
Medlem

Här är mitt monster!

Permalänk

här är min dator, inget speciellt men.....

det är lite trångt på bordet men ska köpa till en utbyggnad till det så det blir ett hörnbord så att jag får lite mer plats

Visa signatur

c2d @ 4ghz - Xtreem ddr2 4gb -gtx 275 - 5tb samsung hd
k7 - 16-50/2.8 - 35/2 - 150-500

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
Helt passivt kylt Zalman TNN-A... vann jag?
http://pici.se/thumbs/bHPrUf.jpg

Du fick då min respekt i alla fall.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magnus_101
här är min dator, inget speciellt men.....

det är lite trångt på bordet men ska köpa till en utbyggnad till det så det blir ett hörnbord så att jag får lite mer plats

Vad är det för chassi?

OnTopic: Acer 5024

Lånar någons bild:

Filserver, skrivarserver, CS-server:

Permalänk

det är http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=CMSTC-T01-SI
gillar det, men det är i tyngsta laget

Visa signatur

c2d @ 4ghz - Xtreem ddr2 4gb -gtx 275 - 5tb samsung hd
k7 - 16-50/2.8 - 35/2 - 150-500