Permalänk
Medlem

Kameraköp i thailand

Hej!

Min syster fyller 30 om en månad och vi är väldigt sugna på att köpa en digital systemkamera åt henne. Jag känner en som ska till Thailand om ett par dagar så jag funderar på att beställa en med honom.. Vet någon på ett ungefär hur mycket billigare det är att köpa kamera där? Hur är det med menyer och dyl, är/går det att fixa så att de är på engelska? Vi hade tänkt oss en Canon EOS 350D eller 400D beroende på priset.

Tack på förhand!

Visa signatur

Patienten är en 65-årig kvinna som ramlade och föll omkull ute på gatan. Fallet komplicerades av att en lastbil därefter körde över henne.

Permalänk
Inaktiv

Yeah finns nog ställen att handla på i Bangkok, hur det är med priserna vet jag ej, kanske lite billigare.

Menyer ska nog inte vara något problem, köpt en Canon Ixus i Malaysia (grannlandet) och jag har mina menyer på svenska. Finns någon form av internationell garanti också men den har jag sluppit att använda.

Permalänk
Medlem

Något att tänka på är att garantin inte kommer att gälla i sverige. Canon lämnar inte någon världsgaranti på kamerahus, men väl på optik och annan kringutrustning.

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.