Norton gör så jag inte kan spela.. svar snabbt

Permalänk

Norton gör så jag inte kan spela.. svar snabbt

Sitter här på lan och vill spela lite cs.. Men när jag går ut på en server så kommer det upp ett meddelande stup i ett.. Vad ska jag göra?

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk

Lite mera information tack.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk

Det kommer upp ett meddelande från norton security.. där det står att min brandvägg är inaktiverad, men om jag inte inaktiverar den så kommer jag inte ens ut..

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Hedersmedlem

Avinstallera nortonmöget och använd windows egna brandvägg + ett bättre antivirusprogram typ avast, avg eller nod32.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

det behövdes inte.. jag fixade biffen

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allansson
det behövdes inte.. jag fixade biffen

Sitter du inte bakom en router skulle jag ha formaterat datorn nu.. ^^
Har du varit online med brandväggen avstängd så har du garaterat fullt med virus nu.

Permalänk

Ja, att man än idag använder Norton känns väldigt, väldigt dumt. Sålänge du inte är så dum att du klickar ja på allting som kommer fram och använder sårbara grejer såsom Internet Explorer, så är en datormiljö fan så mycket bättre tom helt utan virusskydd jämfört med att ha Norton installerat.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

jag har ju klarat mig jävligt bra hitils.. och jag har ju bara haft det i ungefär 5 år..

Visa signatur

-Do you feel lucky?
-Well do ya? PUNK!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allansson
jag har ju klarat mig jävligt bra hitils.. och jag har ju bara haft det i ungefär 5 år..

Så bra kan du väl inte ha klarat dig med Norton om du la upp en tråd om ett problem som är skapat av Norton?
Nevars men du kan ju berätta hur du löste det ifall någon annan har samma problem.
Men jag skulle satsa på en annan brandvägg, Outpost är jävligt fin den.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870