Pris på WoW - The Burning Crusade i affär.

Permalänk
Medlem

Pris på WoW - The Burning Crusade i affär.

Är där någon som känner till hur mycket spelet kommer att gå lös på över disk.
Bara så att de inte skall ta några överpriser.

Visa signatur

Mobo: Asus P8Z68-V Pro, Prolle: i5 2500K, PKyllning: Cooler Master Hyper 212 Plus, Minne: Corsair Vengeance - 8 GB : 2 x 4 GB DDR3, Nättagg: Cooler Master GX RS-750-ACAA-E3 - 750 Watt, Chassie: Fractal Design Design Arc Midi Tower, Grafik: Asus GeForce GTX560 Ti DirectCUII TOP, Disk: Intel 510 Series 2.5" 120GB SSD SATA/600

Permalänk
Medlem

På Ebgames kostar vanliga 329:- och Collectors Edition 699:-

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Runt 320kr är nog rimligt. Lokala handeln här kommer ta 320kr. För icke collectors.

Visa signatur

Kommentera inte min stavning.

Permalänk
Medlem

Jag har fått ett pris på 1500:- för collectors i en butik.
Då skulle det med andra ord vara ett riktigt överpris.

Visa signatur

Mobo: Asus P8Z68-V Pro, Prolle: i5 2500K, PKyllning: Cooler Master Hyper 212 Plus, Minne: Corsair Vengeance - 8 GB : 2 x 4 GB DDR3, Nättagg: Cooler Master GX RS-750-ACAA-E3 - 750 Watt, Chassie: Fractal Design Design Arc Midi Tower, Grafik: Asus GeForce GTX560 Ti DirectCUII TOP, Disk: Intel 510 Series 2.5" 120GB SSD SATA/600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yadda
Jag har fått ett pris på 1500:- för collectors i en butik.
Då skulle det med andra ord vara ett riktigt överpris.

Ehm ja, det är ett rejält överpris. o.O

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

249 kr på ica maxi och 299 på game osv

Permalänk
Moderator
Testpilot

Fy fan, ta betalt kan de minnsan med att göra. Räcker inte med dryga hundringen i månaden. Kostar ju som ett nytt spel nästan.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

289kr på siba. 299 på elgiganten, onoff, game. 319kr på Åhlens.

Sen vet jag inget mer ställe just nu.

Detta är såklart standard BC och inte collectors Edition.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Hedersmedlem

Fick Elgigantens reklamblad nyss:
WoW: 169:-
WoW-BC:269:- släpps i morgon 16/1-07

Tillägg:
Wow-BC Collectors ed: från 535.- enl. Pricerunner

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Fy fan, ta betalt kan de minnsan med att göra. Räcker inte med dryga hundringen i månaden. Kostar ju som ett nytt spel nästan.

Blizzard VET ju att man kommer köpa skiten, så varför inte tjäna in lite extra pengar? Inget fult me det tycker jag. Kul att ha kartongen också

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Billigaste jag sett är precis som videfix säger 269kr. Där kommer jag köpa mitt imorgon.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Jag vet att det inte riktigt handlar om vad trådskaparen frågade om, men det känns onödigt att skapa en ny tråd enbart för detta; Har någon här bokat sitt exemplar via CDON.com?

Enligt deras orderhistorik har de inte skickat iväg mitt spel än. Jag vet inte hur noga de är med att skicka ut spel så man har det på releasedagen, det vore surt att vänta tills på onsdag.

För övrigt pyntade jag 289:- för spelet där, antar att det är ungefär samma överallt.

Visa signatur

[b](..O'-')...O * \(x_X)/[/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xalixus
Jag vet att det inte riktigt handlar om vad trådskaparen frågade om, men det känns onödigt att skapa en ny tråd enbart för detta; Har någon här bokat sitt exemplar via CDON.com?

Enligt deras orderhistorik har de inte skickat iväg mitt spel än. Jag vet inte hur noga de är med att skicka ut spel så man har det på releasedagen, det vore surt att vänta tills på onsdag.

För övrigt pyntade jag 289:- för spelet där, antar att det är ungefär samma överallt.

Har samma som för dig, har stått "Varorna packas" sen söndags tror jag.. Får hoppas att de ändå skickat iväg dom så vi får det imorgon

Permalänk
Medlem

På Ica Maxi tar vi 249kr, spelen kommer ut i butikerna under dagen.

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter233
På Ica Maxi tar vi 249kr, spelen kommer ut i butikerna under dagen.

Det där var billigt

Hade jag vetat om det innan jag betalade 50:- i förhandsboknings avgift på Ebgames hade jag lätt åkt till ICA Maxi och köpt det istället...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Blizzard VET ju att man kommer köpa skiten, så varför inte tjäna in lite extra pengar? Inget fult me det tycker jag. Kul att ha kartongen också

Klart de tar betalt för nya grejjer. De tjänar ju lika mycket även om ni inte skulle ha köpt TBC och bara spelat vidare med vanliga wow. Så då är det klart de tar lite betalt för en expansion.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b