Permalänk
Medlem

Sony Ericsson W810 seg???

Tjena!

Har en SE K750 som börjar bli riktigt kass i joysticken.
Funderar på att köpa en SE w810.
Har förstått att dom båda telefonerna är väldigt lika.
En sak som jag stört mig på i K750 är att den är lite seg när man bläddrar bland filer och när man ska ta kort med kameran.

Hur är W810 där?
Snabbare kamera?
Snabbare "filhanterare"?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tja!
Jag och min brorsa fick hem våra SE W810i i måndags och jag är helnöjd med den luren. Klart den bästa jag har haft hittills.

Jag har inte upplevt att det är segt i filhanteraren.
Kameran är suverän!

Jag rekomenderar varmt den här telefonen.

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexbasu
Tja!
Jag och min brorsa fick hem våra SE W810i i måndags och jag är helnöjd med den luren. Klart den bästa jag har haft hittills.

Jag har inte upplevt att det är segt i filhanteraren.
Kameran är suverän!

Jag rekomenderar varmt den här telefonen.

Skulle tro att den inte är så seg i början när du knappt har några filer.. prova ta en 20 bilder och bläddra sen bland dom

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

aaa fast ja ladda den med rätt ordentligt me filer. Några spel, teman och massa gammla bilder m.m.

Visa signatur

*->AleX<-*

Permalänk
Medlem

min w810i är seg, den blev lite snabbare när jag bytte tema men den har alltid varit seg när det gäller meny,bläddra igenom bilder osv. men jag har för mig att det går snabbare o bläddra igenom bilder som ligger sparade i telefonen istället för på minneskortet om inte tvärt om. är inte så jättenöjd med min men den duger

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

okej..
hur är den i kameran jämför med k750?
k750 är lite seg tycker jag.. kanske bara för att det är autofocus?
det är det på w810 om jag inte har fel för mig?

Permalänk

Min K750i är också seg. Har andra teman också men den segar sig även med originalteman. Som många har påstått så har jag också mobilen full med information (dock inte musik för det får en MP3-spelare sköta ). Vad jag däremot vill tipsa dig om är att uppgradera firmware om du kan med medföljande datakabel. Eller så kan joysticken helt enkelt vara trött eller skitig.

Jag behöver i alla fall göra något med min joystick men har inte tagit mig i kragen än.

Permalänk
Medlem

sean.wiklund:

Ok, jag uppdaterade firmwaren någon månad efter att jag köpt den.. Men sen har det inte blivit av att jag gjort det. Tror du joysticken kan bli bättre av det? eller det var inte så du menade?

Förresten, hur startar man kameran snabbt på W810?
på k750 är det bara att skjuta luckan åt sidan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dancco
sean.wiklund:

Ok, jag uppdaterade firmwaren någon månad efter att jag köpt den.. Men sen har det inte blivit av att jag gjort det. Tror du joysticken kan bli bättre av det? eller det var inte så du menade?

Förresten, hur startar man kameran snabbt på W810?
på k750 är det bara att skjuta luckan åt sidan.

Håller inne kamera knappen?

Permalänk
Vila i frid

Det spelar ingen roll vad du säger vid reklamationen, det enda svar du någonsin kommer att få som svar från nissarna i Ronneby är "Din mobiltelefon är fuktskadad och omfattas ej av garantin". Det är så man tjänar pengar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _zapduden
Håller inne kamera knappen?

är det så? eller du gissar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasenfrasen
Det spelar ingen roll vad du säger vid reklamationen, det enda svar du någonsin kommer att få som svar från nissarna i Ronneby är "Din mobiltelefon är fuktskadad och omfattas ej av garantin". Det är så man tjänar pengar...

Andra totalt galna posten om fuktskador. Återigen, verkstaden FÖRLORAR pengar på en fuktskada då tillverkaren INTE betalar ut garantiersättning för utfört demonteringsarbete. Minusjobb alltså.

Är verkstaden snäll skickar de din telefon i retur utan kostnad. Vad jag vet finns ingen verkstad som lagar SE i Ronneby.

Du får gärna förklara för mig hur man tjänar pengar på att INTE laga telefoner?

Förresten, visste du att Elvis lever och att USA aldrig landade på månen

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dancco
är det så? eller du gissar?

eftersom jag själv äger en så gissar jag inte

Permalänk
Medlem

min är seg.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

_zapduden: Ok, hehe. Undrade eftersom du skrev frågetecken
tack för svaret iaf..

4bstract: lika seg som k750? eller du som har höga krav?

Permalänk
Medlem

min e typ bara seg i filhanteraren ,när jag har mycket bilder tex..

annars fungerar den lika smidigt som första gången jag använde den

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

min är inte så värst seg.. testade idag å la in 650 bilder på mem cardet... gick lite halv segt å bläddra bland bilderna.. men de var ju inte så man fick panik.. hyffsat fort gick de

Visa signatur

WOHOH ;) SebbeBoy was here

Permalänk
Medlem

okej.
tack för era utlåtande