Permalänk
Robot

Ljud

Här finns det lite att ta på.....

Besök albumet: Ljud av Blazt

Permalänk

oj, vilken fin dator!

Permalänk
Medlem

Man blir ju så irriterad!!! Va *** är de för nått man lägger upp? Va har dehär å göra? Kasst!! Blir så less

Visa signatur

///Micke

Permalänk

Du har kanske valt fel forum lr?

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem

Kanske är något för folk som är ljudintresserade. det finns faktiskt sånt folk med. och alla är inte datorkåta som vissa vill få det till.
Jag blev iaf sugen på att bygga ut mitt ljudsystem till datorn.

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk

MGR (F-series) subwoofers suger verkligen hårt =/ , hade en sån tidigare... däremot är SPL PRO ett mycket smart val

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Här finns det lite att ta på.....

Besök albumet: Ljud av Blazt

har två såna hötarlare F-series och inte tycker jag att dom spela så dåligt..:D
mkt finna högtalare

Permalänk
Medlem

Modifikationer och egna konstruktioner ... Han spelar säkert mp3 på dem vilket är digitalt. Sen har han e datorbaserad-gps i bilen med!. Sluta gnälla, hade de ståttbrevid en dator hade han fått bra komentarer,

Btw snyggt bygge, vart räknade du ut volum till lådorna osv? mått osv

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Det slår ju iallafall alla lamers som lägger upp bilder på sin egenhändigt ihopskruvade dator, det är inte en mod eller ens en egen konstruktion, det är lego.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

jag har också en sån där anläggning... fast den ligger på min cykel -.-

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem

Hadde du klätt in lådorna med filt så hadde du fått mer P 5/10....

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

Fy Helvete va Overkill med den baslådan till dom högtalarna har ett par sådana Högtalre å tycker de spelar på bra med min lilla baslåda..

Visa signatur

Boijen

Permalänk
Avstängd

MGR (F-series) hade sådanna en gång, dom var någ dom sämsta högtalarna jag någonsin haft, fast ja det beroro ju helt på vad man ska ha dom till och hur någa man är!

ska du ha dom hemma så duger dom nu!

PeyZ

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Inaktiv

Vfr laddar du upp bilder på högtalare? Här moddar vi datorer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderst0rm
Vfr laddar du upp bilder på högtalare? Här moddar vi datorer...

Snälla ge mig en varning eller nått. Blir förbannad på detta, tror du att 4000 svenskar som är inne här varje dag bara har datorer i skallen?

Visa signatur

i7.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
Snälla ge mig en varning eller nått. Blir förbannad på detta, tror du att 4000 svenskar som är inne här varje dag bara har datorer i skallen?

Ja dom flesta iallafall. det hater ju Sweclockers och har med datorer att göra!

Om du ska ha högtalare att lääga upp så snälla lägg upp bättre än MGR!

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem

Säg nånting du inte kan koppla en dator till.

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Snyggt byggt

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk
Medlem

Jag säger bara en sak. Passa öronen. Har själv tinnitus pga för hög volym. Inget att sträva efter.

Visa signatur
Permalänk

diggar dessa högtalare
har själv bashögtalare för bil inkoplat till datorn. btw vem har sagt att "bilsterio" högtalare ändast skall annvändas till bil? känner lukten av det här inne bland alla som klagat. har själv intresse för både ljud och datorer. så tycker det är lungt med detta galleri:)
ska du har mds basar rekomenderas rainbow serien

MVH

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h