E-D Glasses – 3 D, vad hände?

Permalänk

E-D Glasses – 3 D, vad hände?

En produkt som skulle kunna förändrat allt, eller?
Varför utvecklade man inte bättre drivrutin-stöd till en sak som skulle kunna bli otroligt bra?
3-D glasögonen måste ju ses som en flopp egentligen, annars borde vi alla sitta med dem just nu.

Visa signatur

P4 3.6 Ghz l Geforce 7800 GTX 256MB l 0.9 TB HD l 2048 DDR l Samsung M87 37" l Logitech Z-5500 l Logitech G15 l Apple iPod 1st gen Nano 2GB l Canon EOS Digital 400D l Sigma 70-300mm Telezoom l Sony Ericsson M600i l Windows XP Pro SP3 32 Bit l Adobe PS CS 3 Extended l Adobe InDesign CS 3 l Autodesk Maya 8.5 l

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vissa saker lyfter aldrig. Till exempel möss med force feedback som hoppade till när man gick över fönsterkanter i Windows.

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W - 100% utan fläktar
A4000TX/BFG9060-060@100Mhz/630 MB/zz9000/reA4091

Permalänk
Medlem

Jag har en logitech mus med vibrator

Köpte den inte för det utan upptäckte den funktionen sen.. dock var det väl knappast något meningsfullt så den har varit oanvänd i många år..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Re: E-D Glasses – 3 D, vad hände?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_grudge
En produkt som skulle kunna förändrat allt, eller?
Varför utvecklade man inte bättre drivrutin-stöd till en sak som skulle kunna bli otroligt bra?
3-D glasögonen måste ju ses som en flopp egentligen, annars borde vi alla sitta med dem just nu.

Idén med 3D glasögon är genialisk, det är tekniken som inte hänger med. För att det ska funka till något alls måste man kunna använda dem mer än 5 minuter. Jag fick ett par med mitt geforce256 kort. För att det skulle funka flimmerfritt fick man upp i över 200Hz och vilken skärm klarar det i högre upplösningar? min fixade 120 Hz i skitupplösning och det flimmrade så ögonen blödde efter ett tag.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Re: Re: E-D Glasses – 3 D, vad hände?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Idén med 3D glasögon är genialisk, det är tekniken som inte hänger med. För att det ska funka till något alls måste man kunna använda dem mer än 5 minuter. Jag fick ett par med mitt geforce256 kort. För att det skulle funka flimmerfritt fick man upp i över 200Hz och vilken skärm klarar det i högre upplösningar? min fixade 120 Hz i skitupplösning och det flimmrade så ögonen blödde efter ett tag.

jaop mins problmet själv fick ju vara glad om ens sketna skärm klarade 75hz och i låg upplösning kundem an ofta på dom gamla tvinga på dom typ 85hz men so msagt man stog ju inte ut så länge hehe. haft ett par stycken jag med men rena skiten tycker jag. Spelen pcj programen hade massa buggar som gjorde det värdelöst plus att man tappade fett med prestanda. Tex i ut så gick det segt och sedna fick man alltid 2st kryss. Fattar inte varför dom inte fixade till det.
Var ju lögn i helvete å skjuta ihjäl nån. fans nåt bil eller flyg spel, mins inte men där fugnerade det väl axeptabelt men som sagt ögonen sa stopp sedan blev det inte mer.