Förvisso inte hårdvara i den vanliga bemärkelsen...

Permalänk
Medlem

Förvisso inte hårdvara i den vanliga bemärkelsen...

...men jag tyckte det var roligt. Från PC-museum:

http://pc-museum.com/images/hjemmedata.jpg

Notera årgången!

Visa signatur

Life is pain, love makes you weak, the world is a cold and hard place and in the end, we all die alone! So cheer up!

Permalänk
Medlem

en VIC-20?
So?

Permalänk
Medlem

Nu var det kanske inte så mycket själva hårdvaran som sådan, utan snarare bilden i sig som jag tyckte var rolig. Men jag kan ju inte förvänta mig att alla delar mitt sinne för humor, eller ens har humor till att börja med...

Visa signatur

Life is pain, love makes you weak, the world is a cold and hard place and in the end, we all die alone! So cheer up!

Permalänk

jag tyckte det var roligt 135711

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk
Medlem

Snubben i fåtöljen ser ut som han suttit och väntat på att toaletten ska bli ledig i 4-5 timmar, "åhhhh jag skiter på mig snart" ..

Visa signatur

Antec P180 + Noctuafläktar | 2500k | P8P67 Pro | Corsair 32GB RAM | 2 x SSD Intel 330 RAID0 | Noctua NH-U12F | Geforce 560 | ESI Maya XTe | Edirol PCR-800 | Novation Zero SL MK II | Akai MPD24 | Benq 27" + LG 27" IPS <-------- fan vad jag älskar prylar! :D

Permalänk

liknar någon taskig komedi på that 70's show

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

En sådan monitor som på bilden har jag i garaget och kör TV på..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bwoy
Snubben i fåtöljen ser ut som han suttit och väntat på att toaletten ska bli ledig i 4-5 timmar, "åhhhh jag skiter på mig snart" ..

Han var väl tvungen att vänta på att datorn skulle ladda färdigt först

Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!