Dark age of Camelot spelare?

Permalänk
Medlem

Dark age of Camelot spelare?

Någon som lirade daoc EU hära? Själv lirade jag på prydwen mestadels, Svea Ulvar och Ascending Dawn och Eclipse och VGN på excal.

Permalänk

Yees yees, lirade daoc för några år sedan, alb stealther på Prydwen och Girl Power Skald på Excal

Visa signatur

:: i5 2500K @ 4.5GHz 1.34V :: Asus P8P67 Pro :: 4x4GB Corsair Vengeance 1600MHz CL8 :: Asus GTX 670 :: XFX Core 650W ::

Permalänk
Medlem

2002-03, Albion på Prydwen och Hibernia på Excalibur, men fick harva i pissiga guilds.

Visa signatur

Memento mori...

Permalänk
Medlem

Re: Dark age of Camelot spelare?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av old
Någon som lirade daoc EU hära? Själv lirade jag på prydwen mestadels, Svea Ulvar och Ascending Dawn och Eclipse och VGN på excal.

Oldbone minsann?

Permalänk

Spelade BM på Excal för 1½ år sedan ungefär.
Nu lirar jag på US istället, mycket mer action

Permalänk
Medlem

Jag lirade DAoC för ett par år sedan, på Excal midgard.. var med i guilden "Vintergatan"

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Jag spelar sedan start på US servern

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Jag lirade förrut på Alb/excal, där jag körde mest hade en l50 scout och en l48(eller 49 kommer ej ihåg) cleric, har dock inte kört på ett halvår eller nåt. Mid/prydwen hade jag för länge sen en healer som också var med i Svea Ulvar om jag inte minns fel Sen har man ju massor av andra karaktärer som jag inte riktigt kommer ihåg Man blir ju sugen på att signa upp sig igen. Så dyrt dock med 2 konton. Var med i De Gothia på alb/excal och Brotherhood.

Permalänk
Medlem

Spelade det ett tag då Dark age kom precis. Men slutade pga nånting. var ändå ett rätt bra spel. Ett av de bättre mmorpg's som jag spelat helt klart. Nu har jag slutat med det Sen jag gjorde en comeback med Vanguard vilket inte höll för mig:( Så nu är det slut mer mmorpg'andet för mig aif:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Re: Re: Dark age of Camelot spelare?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brage
Oldbone minsann?

Lite sent, men japp, Oldbone/Ramble

Permalänk
Medlem

Spelade på US server Merlin, hade en 50 skald och 50 shaman för många år sedan, var skit kul då, men jag slutade spela efter Trials of atlantis kom ut. Det förstörde spelet helt för mig, ville inte göra en massa pve skit, jag spelade bara för rvr.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.