Permalänk
Robot

Datorhörnan

Här är mitt fina datorsystem, får en ny datorstol nästa vecka så då ser det lite bättre ut, tar mer kort då.

Här är datorn:

AMD Athlon 4000+ singlecore 2.6 GHz

2GB Kingston Hyperx 400MHz Ram klockade i 502MHz

Fortron Source Bluestorm I 500w med Blå Led Fläkt

Antec Ninehundred Gaming Case

320GB WD sata2 7200rpm

ga-k8nf PCI express 16x 939

Gigabyte 7800gt 256mb ddr3

Jag funderar på att spraya om chassit vitt, Kan det vara snyggt tro ?

Besök albumet: Datorhörnan av PwntuZ

Permalänk
Medlem

Tar mer foton då?:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk

för det första, va har du skärmarna och datorn tilL? så har du dragit sladdarna riktigt äckligt dåligt

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spankbuissnes
för det första, va har du skärmarna och datorn tilL? så har du dragit sladdarna riktigt äckligt dåligt

jag bytte nätagg precis så jag har inte hunnit dra kablarna så bra än, men jag ska göra det om en stund, vad tyckte ni annars ?

Visa signatur

Zantzano - 70 Warlock - Twilight's Hammer EU -

Permalänk
Medlem

fint Men du behöver fixa bakgrund(erna)! http://www.mandolux.com/

EDIT: http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Jag har inte orkat, den var precis nyinstallerad och jag har inte hunnit heller för det är mycket annat runt omkring som händer också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

korten e tagna me min mobil haha

Visa signatur

P4 3,4GHz, 2Gb ddr2 pc6400, 320GB wd, 8600gt 256mb

Permalänk
Medlem

Spraya Vitt ?

Jag funderar på att spraya hela chassit vitt, eller iaf alla galler, vad tycker ni om det ?

Visa signatur

Permalänk

det va ju inget fint mä det här