Permalänk
Medlem

Prisvärd 12 tummare?

Tjena! Är ute efter att köpa en sjysst 12 tummare! Har spanat in dell m1210, fast den kanske har blivit lite gammal nu? (och 1 gig ram-extra-erbjudandet gäller ju inte längre)

Det är viktigt att den är liten, 13.3 känns lite för stort, jag spelar inte så det behöver inte vara något dunder grafikkort. Det mest ansträngande jag kommer göra är att sitta lite med reason.

Någon som har ett förslag, eller vet om det kommer ut några nya modeller snart?

Den skall framförallt vara snygg! Runt 10-11 000 kr.

Permalänk
Medlem

jag har för mig att sweclockers har en sökfunktion men är inte riktigt säker...

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

Thinkpad borde nog passa rätt bra

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av seda
jag har för mig att sweclockers har en sökfunktion men är inte riktigt säker...

Nu var du himla smart va ... Du kanske också har tänkt på att det kommer ut nya modeller? En två månader gammaltråd är inte aktuell längre.

Iaf, det blev en xps m1330 efter att ha läst lite om den och kollat på lite youtube filmer. Otroligt tunn dator!

Permalänk
Medlem

Testa Fujitsu Amilo Pro V3205, hyfsat vettig dator till bra pris. Kolla på prisjakt om du vill hitta andra modeller.

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v230#rparams=k=s7259955

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem
Citat:

Iaf, det blev en xps m1330 efter att ha läst lite om den och kollat på lite youtube filmer. Otroligt tunn dator! [/B]

Har du hunnit få den och testa lite?
Verkligen nyfiken på denna maskin!

Visa signatur

Leaving on a jetplane...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dasch
Har du hunnit få den och testa lite?
Verkligen nyfiken på denna maskin!

Nej den har ju blivit så populär, en månads väntetid. Den dyker väl upp snart! Får hoppas att den inte känns för stor bara.