Permalänk
Robot

Personligt värde!

Mitt gammla Nintendo grävde nyss fram det från vinden.

Just nu har jag en konsol och en "pistol".

MEN... jag vet att jag ska ha;
* 2 konsoler (den andra ligger hos min morfar)
* Ca 90 spel (ligger hos min morfar)
* 7 FUNGERANDE speldosor exk. pistolen.
* Någon typ av switch med 4 uttag för att man tex ska kunna spela fotboll med och mot varandra

Som sagt... alla grejer ligger hos min morfar nu.
Får jag tag i allt igen så kommer jag naturligtvis att uppdatera galleriet direkt!

Skulle jättegärna vilja visa allt! för vem gillar inte gammla Nintendo? Jag fick en enorm lust att börja spela nu!

Besök albumet: Personligt värde! av boT)team_tK

Permalänk

Nice NintendoBox! har en lika dan på vinden =). med 4.players enhet 4 kontroller, 15 Spel det blir en 10:a )

Permalänk
Medlem

Hjälmen e rätt tuff med

"Pang"

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk

Hehe, okej! kul att det finns folk som fortfarande uppskattar dessa gammla konsoler och spel kan du nämna några spel du har i din ägo?

Permalänk
Medlem

jag har 2 konsoller o 45 spel ungefär älskar dom gamla retrokonsollerna

Visa signatur
Permalänk

Okej det var också en fin samling!

Permalänk
Avstängd

Jag har bara ett dammigt 8bitars, två kontroller och några några få spel.

Permalänk

nintendo for ever

Permalänk
Medlem

Älskar bara den konsolen

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk

Personligen tyckar jag mer om Super Nintendo Men det är en skön känsla i nes:ens zapper

Permalänk

Ja, konsolen är tuff och Zappern är också rolig

Permalänk
Medlem

Supernintendot är faktist roligare Mega man X har jag och det är ett av dom bästa spelen jag spelat! sen har jag spelat turtles in time när jag var 7-8 år på rom...... Båda spelen är helt sjukt roliga... men klarar tyvärr inte sista bossen på Mega man X :S

Visa signatur
Permalänk

Okej Turtles spelade jag som *** till mitt Nintendo. jättekul men Shredder var seg att ta kål på minns jag

Permalänk

jag och en polare spelade mycket Power Rangers på hans Supernintendo, bossen klarade vi aldrig, fast att vi satt och försökte om och om igen

Permalänk
Medlem

Har ett NES bredvig mig
spelkasset med 100+spel<3

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.