Permalänk
Robot

Min Andra Metall Gravyr

Tjaaaao, den har varit uppe förrut på forumet men det var ett tag sedan och den har aldrig varit uppe i galleriet, ajja här är den...

Besök albumet: Min Andra Metall Gravyr av MobboMunk

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

riktigt nice..

har du ingen med fanskapen som klättar på väggarna :D??

Permalänk

nee xD har inte hittat nått nice motiv plus Jag har typ spelat spelet 1 gång så jag vettefan va du snackar om HAHAHA

Permalänk
Medlem

Snyggt värre

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk
Medlem

snyggt, men synd att det kom snett...

Permalänk

vad kom snett ? om du menar texten så placerade jag den inte i mitten på grund av att jag hade tänkt att gravera in en bakrund till motivet och jag kände att det skulle vara snyggt om texten inte var helt placerad i mitten, men eftersom att man är så lat så orkade jag inte göra nån bakggrund så det blev som det blev...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MobboMunk
nee xD har inte hittat nått nice motiv plus Jag har typ spelat spelet 1 gång så jag vettefan va du snackar om HAHAHA

haha xD.. har du spelat genom det och klarat det en gång?
så nog fan borde du märkt det skrämmande sakerna som kan springa runt på vägger och i taken
http://gotymedia.gamespy.com/2005/images/screens/xbox/doom3.j...
om det nu e dessa..:)

f.ö , riktigt sjysst gravyr:D

Permalänk
Avstängd

fyfan va snygg logan blev:D lätt tio poäng^^

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Medlem

väldigt snyggt gravy det ända som stör ögat är att texten inte är centrerad 6a för att du är så lat anars skulle det kunna bli en 10a ^^

Permalänk

en 7a att texten inte är centrerad. Annars hade det blitt en tia

Visa signatur

\\Niclas//

Permalänk

bortskämda små brats
Då skall jag ikke vara lika lat nästa gång...

Permalänk

Varför skissar du inte först? Otroligt dumt..

Helt ok förrutom att texten hamnade så fel.. ser fult ut då.

Permalänk

Men vadå skissa?
Jag ville ha texten DÄR för att jag tänkte fortsätta med en bakgrund.
fatta.