Permalänk
Medlem

Vad har du gjort/hänt idag?

En dag är unik...

Idag, jag har varit med en tjej hela dagen, vi lirade Xbox 360 tillsammans och såg film. Förklarade att jag var kär i henne, och hon kände samma sak. Så det har varit en underbar dag!

Vad har du gjort/hänt idag?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

var vaken över 00.00 stället men börjar då jag vaknade

gick ut o tvättade bilen. damsög den o plockade in baslådan för vintern. gick o åt.
Satte mig vid datorn / tv'n lite emellan åt. åkte te syrran o monterade en lampa. kom hem o sitter vid burken igen så ^^

istoradrag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

urgh... Gick upp 15:00 och blev sur över att halva dagen redan gått. Satt på datorn å satt en stund. Fixade "frukost" och åt vid datorn. Satt ytterligare en stund och fixade mat som även den åts vid datorn. Vid 19 blev jag godissugen å bad brorsan skjutsa mig till Willys.. fixade godis vilket jag just nu äter framför datorn.

Ja, söndagar brukar inte bli mycket roligare.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Jag pratade med en tjej på ICQ, vi kanske ska träffas och hyra en film.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls
Jag pratade med en tjej på ICQ, vi kanske ska träffas och hyra en film.

hehe

jag installerade ubuntu på en zepto-laptop.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Pluggat hela dagen om transformatorer och lite distributionsnät, som jag inte riktigt ser hur jag praktiskt ska ha användning för, då jag enbart arbetar med svagström.
Angående tjejer så har jag varken hört eller sett någon idag, som jag typ aldrig gör någon helg. (bortsett från de på tvn)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Just det, jag fixade hennes laptop också, när hon tog med sig den. Den var ruskigt seg, tog seriöst 5 min för den att vakna från vänteläge.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Haft tråkigt spelat gitarr.
Gick ut och drog i mig ett packe cigg och beslutade mig för att hälsa på en polare jag knappt träffat på två år.
Han blev minst sagt förvånad
inte mycket mer än så.

Permalänk
Medlem

spelat poker, löningshelg är ett helvete alltid en satans jävla motrigg.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Söpet, med polarna och vart på LAN... Sen har jag sovit sen kl 18:00 tills nyss...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Har försökt att få video att sammarbeta med SDL, men det sket sig. Tittade precis på Alien: återkomsten på 6:an. Så var den dagen borta :/

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

varit hemma hos farsan hela helgen.. så gött att vara ifrån lägenheten

började fredagen med att fixa motorn i brorsans rc-bil.
sen kikade vi på film.. och efter filmen kikade vi på mera film, dock sånt vi har spelat in med videokamera.. 20år gammalt.. skitskoj och se sig själv när man var 4

lördagen gick åt att få liv i en OS40FS (4taktare för rc-flyg) som brorsan hade fått av plastfar.
efter lite ventilinställningar så hoppade den igång. yee.
resten av dagen så slöade vi.

idag så bytte vi till vinterdäck på bilen...
och sen var vi alla (frugan, jag, bror och far) ut till rc-banan i byn för att köra lite rc-bil.
till och med farsan teestade.. var jätte skoj och se han köra, han som annars bara flyger rc.

nu på kvällen så har bror och jag spelat hl2dm.. samt att han hängde med hem till oss nu under höstlovet.
tror det är 10mbit som lockar mot deras 4.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

vaknade och försökte öppna ögonen men misslyckades kapitalt. somnade om. vaknade med ett ryck någon timme senare och blev rädd eftersom någon duschade i mitt badrum. det visade sig vara en kompis som sovit över på soffan. åt en pizza och två alvedon och drack en liter saft. kollade lite heroes. pratade med någon som ringt fel men som insisterade på att han ringt rätt. blev sur. gick hem till en kompis och snackade skit. åt mat. gick hem och nu sitter jag här.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Sov hos en kompis flickvän vaknade upp på soffan och var bakis. sen har jag varit trött sen kom jag hem och fortsate renovera lägenheten som ska va klart imorn. jag har inte tid att sitta här.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

vaknade. åkte till mcdonalds och åt. åkte till en polare och såg film och åt godis. sen har jag suttit vid datorn sen dess. life sucks as usual.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Vaknade vid 16, fan heller att jag går upp tänkte jag och somnade om.. vaknade igen vid 18:30 och var fortfarande trött men tänkte att det får räcka nu . Så jag släpade mig upp, käkade upp lite mat från igår. Sätter mig vid datorn och lirar lite Team Fortress 2, jag dör en gång för mycket och stänger ner. Lägger mig på sängen och slötittar lite på tv, Bullshit på 6an är väl måttligt underhållande. Drar ett avsnitt seinfeld innan jag tittar på Aliens Återkomsten på 6an. När den är slut blir jag taggad som fan på att spela alien vs. predator 2, men efter installationen inser jag att man inte kan köra i wide screen upplösning. Jag testar i alla fall men allt ser helt stört ut så det höll inte..

Gick och lagade lite mat, bacon, ägg och stekt potatis. Det var mumsigt. Slötittade sen på lite mer Seinfeld, spelade lite Team Fortress 2.. och nu sitter jag på forumet samt flashback.

Orkar fan inte göra något vettigt på söndagarna

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Hade svårt att sova inatt så jag vaknade vid typ 14:00 idag. Duschat, kolla på en review av Guitar Hero 3 som jag antagligen kommer köpa sen. Ska raka mig nu och sen bege mig till skolan för att plugga en jävla massa meteorologi.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

vaknade halv 10 å la mig i badet till kvart över 10, sen for jag å handlade lite frukosttillbehör å nu sitter jag här ska väll ta å raka mig lite å sen bege mig mot jobbet

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Inaktiv

Film, film, film i stora drag... kollat klart på sagan om ringen-trilogin idag (vaknade väldigt tidigt i morse)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
Film, film, film i stora drag... kollat klart på sagan om ringen-trilogin idag (vaknade väldigt tidigt i morse)

Det tar ju ett par timmar Var det extended också?

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

Glömde att stänga av klockan så jag vaknade kl 6 i morse.
Somnade om och låg och latade mig, kollade på stargate och malcolm i mitteln.
Slängde ihop lite frukost, potatisgratäng och kycklingfilé blev det.
Nu sitter jag här och njuter av min första och sista dag innan jag börjar jobba igen.

Permalänk
Medlem

njuter av mitt höstlov ;P spelar r6 vegas. ska på bio senare

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

ja vaknade i ett tält som vanligt:p gick upp käkade å satte mig vid buken,
loggade in på msn och steam, satt å lirade cs i ca 2 timmar eller ngt
samt att ja satt och fortfarande sitter å chattar med en trevlig polare till mig:).. och lyssnar på sjysst musik på fin volym

plus även jag som k4rl njuter av höstlovet:D dock ska ja inte på bio

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
ja vaknade i ett tält som vanligt:p gick upp käkade å satte mig vid buken,
loggade in på msn och steam, satt å lirade cs i ca 2 timmar eller ngt
samt att ja satt och fortfarande sitter å chattar med en trevlig polare till mig:).. och lyssnar på sjysst musik på fin volym

plus även jag som k4rl njuter av höstlovet:D dock ska ja inte på bio

lol varför vaknade du i ett tält? ^^

Permalänk
Medlem

KOllade på SG1 när det gick imorse. Gick sedan upp och åt frukost samt repeterade lite inför en tena jag ska gå till om en kort stund. Orkade inte repetera vilket medförde till att jag satte mig framför min tv igen för att kolla på MacGyver

Men nu sitter jag hör och äter och väntar bara tills jag ska traska iväg.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

tog och hoppade in i hobbyrummet för att fixa två stötdämpare på MTA4:an.
ena dämparn hade ploppat isär så all olja var borta, så i med 50olja och samma i den andra dämparn..

sen satte man fast pipan på frugans T-Maxx.

och nu sitter man och väntar på att HL + HL Deathmatch Classic ska installeras

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
lol varför vaknade du i ett tält? ^^

haha inte bokstavligt talat men morgonfjong vettu

edit1 haha :D:D, insåg nu hur dumt det ser ut.. "vakna i ett tält".
skitku:P

edit2 undrar vafan som hänt om ja faktiskt skulle vaknat i ett tält

Permalänk
Medlem

Jaha, då ska vi se..

Vaknade kl 10.00, startade datorn, började lira WoW.
Vart sugen på kebab, så jag bad flickvännen gå att köpa det, samtidigt som hon skulle göra något ärende på stan. Hon kom tillbaka, jag åt kebabrullen.

Hjälpte en polare i nån instance i WoW.

Sitter här nu o.O

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Jaha, då ska vi se..

Vart sugen på kebab, så jag bad flickvännen gå att köpa det, samtidigt som hon skulle göra något ärende på stan. Hon kom tillbaka, jag åt kebabrullen.

Sitter här nu o.O

Inte alla som fixat slav och flickvän i ett!

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Damn vad alla slöade under söndagen. Själv jobbade man och slet som en galning

Idag är ingen skillnad. Jobbat hela dagen sen 7:45 och direkt efter jobbet är det träning på gymet som gäller. Efter det är det middag och sen slöa framför datorn.

Samma rutin varje dag

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |