Permalänk
Robot

Another P180

Jajja då är jag inne igen, Pga att digitalkameran slutade fungera så nu lägger jag upp igen.

Hoppas bilderna vart bra.

Innehåll:

Cpu Intel p4 2,8 ghz
Grafikkort: 7600 GT club3d
2X512 pc3200
80 gig WD 320 Extern Hp
Chassi Antec p180

Besök albumet: Another P180 av bfN

Permalänk

tyst ?

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Avstängd

Vf röstar ni 1p! Den är värd 10!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

toozee97 vill inte hacka på dej,men som ja ha sagt före.ni unga förstår er inte på vad äkta moddning är. se på wolverines elr GoTalls byggen,så ser ni vad äkta moddning är. detdär är bara ett taskigt försök att visa att visa upp sin "fina" köps tuninglåda (om de ens är tuning) då man ljuddämpat lådan och sätter in på ännu ett nytt galleri,bara för att det förra fick så dåliga poäng.
väx upp,tills ni är runt 14-15 och kom tillbaka då,om ni då fattat vad tuning är och inte tkr att en orginal låda (som många andra moddat här på sweclockers) är coolt... det är bara omoget

Visa signatur

u can call me ColdBlood.remember that,u'll need it in future.

Permalänk
Medlem

Hej!

Köpte också nyligen ett Antec P182 Gun Metal Black. Förra veckan fick jag det.
Men en fråga bara, hjälper det verkligen med det du har satt på sidorna av chassit, blir det tystare? har lite svårt för att tro det, men det kanske blir tystare?
För att det chassit är ju redan ljudisolerat.

Sen ett råd bara, försök fixa kabeldragningen lite så att det blir bättre luftflöde.

/Mvh x_link.

Visa signatur

Intel C2D E8400 @ 4.7GHz (Nuvarande Max) | Thermalright Ultra 120 Extreme + Noctua 120mm | Gigabyte GA-P35-DS4 rev 2.0 | Antec P182 G-M-B | GeForce 7600GT 256MB GDDR3 + Thermaltake Schooner | Corsair HX620 Watt | Samsung SpinPoint 250GB SATA2 16MB [Systemdisk] + 3x Samsung SpinPoint 500GB SATA2 16MB [Storage] | Crucial BallistiX 2x2GB DDR2 PC6400 4-4-4-8 Tracer Red | 22" Samsung SyncMaster 226BW | Logitech Z-2300 | Linux.

Permalänk
Medlem

Hej!

Köpte också nyligen ett Antec P182 Gun Metal Black. Förra veckan fick jag det.
Men en fråga bara, hjälper det verkligen med det du har satt på sidorna av chassit, blir det tystare? har lite svårt för att tro det, men det kanske blir tystare?
För att det chassit är ju redan ljudisolerat.

Sen ett råd bara, försök fixa kabeldragningen lite så att det blir bättre luftflöde.

Btw. Hacker93: Vad är Wolverines och GoTalls? Lite nyfiken bara ;D

/Mvh x_link.

Sorry för det dubbla inlägget, inte meningen!

Visa signatur

Intel C2D E8400 @ 4.7GHz (Nuvarande Max) | Thermalright Ultra 120 Extreme + Noctua 120mm | Gigabyte GA-P35-DS4 rev 2.0 | Antec P182 G-M-B | GeForce 7600GT 256MB GDDR3 + Thermaltake Schooner | Corsair HX620 Watt | Samsung SpinPoint 250GB SATA2 16MB [Systemdisk] + 3x Samsung SpinPoint 500GB SATA2 16MB [Storage] | Crucial BallistiX 2x2GB DDR2 PC6400 4-4-4-8 Tracer Red | 22" Samsung SyncMaster 226BW | Logitech Z-2300 | Linux.

Permalänk
Avstängd

han har inte ett P182 Gun Metal Black han har ett P180... dessutom sa han att de hjälpte? dock kan det bero på att han inte har så nya komponenter som låter lite mer än de som finns nu för tiden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x_link
Hej!

Köpte också nyligen ett Antec P182 Gun Metal Black. Förra veckan fick jag det.
Men en fråga bara, hjälper det verkligen med det du har satt på sidorna av chassit, blir det tystare? har lite svårt för att tro det, men det kanske blir tystare?
För att det chassit är ju redan ljudisolerat.

Sen ett råd bara, försök fixa kabeldragningen lite så att det blir bättre luftflöde.

Btw. Hacker93: Vad är Wolverines och GoTalls? Lite nyfiken bara ;D

/Mvh x_link.

Sorry för det dubbla inlägget, inte meningen!

Wolverine och GoTall är två proffsmoddare ^^ de har ganska många riktigt fina byggen.om du ska börja tuna,så ska du ha dem båda som förebilder för de är DUKTIGA på att styla/modda datorer ^^

Visa signatur

u can call me ColdBlood.remember that,u'll need it in future.

Permalänk
Avstängd

SleepstreameR och Illuwatar då? Dom kanske också kan endel? Varför säger du att jag ska komma tillbaka snart igen. Det glädgar ju mitt "dator intresse" väldigt mycket! Vad glad jag blir, snart är väll alla på mej! Wihoooo!

EDIT: JAG FATTAR VIST VAD "ÄKTA MODDING" ÄR OCH SÄG INTE "UNGAR" JAG HATAR DET ORDET!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

www.customengraver.se så har du lite äkta modding.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lollol7
www.customengraver.se så har du lite äkta modding.

Ja, jag har varit inne på den sidan ja.

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
SleepstreameR och Illuwatar då? Dom kanske också kan endel? Varför säger du att jag ska komma tillbaka snart igen. Det glädgar ju mitt "dator intresse" väldigt mycket! Vad glad jag blir, snart är väll alla på mej! Wihoooo!

EDIT: JAG FATTAR VIST VAD "ÄKTA MODDING" ÄR OCH SÄG INTE "UNGAR" JAG HATAR DET ORDET!

ja gav bara exempel på två bra moddare.
"glädgar"????? (snälla skriv på sveska,så man förstår bättre )
ja skiter i om ngn hackar på dej elr nått,för ja försöker bara säja att man INTE skall rösta 10p på en orginal låda,mm... de är bara skummt och typiskt "noob tunare".skiter i de du vet om moddning och de.visa vad du kan genom att lägga upp bilder på ditt chassi nu och sen då du stylat det,så får vi se om du e ngt moddarämne elr bara en unge som skryter.
ja kallar er under 13-14 för ungar,så du kan inte ändra på det.

:)hack the planet,make a fire sale and destroy the humanity and let the computers take over the world have a nice day ^^

Visa signatur

u can call me ColdBlood.remember that,u'll need it in future.

Permalänk
Medlem

inte möjligt att njuta av IDE kabeln där

men annars: nice

Permalänk
Avstängd

hmm , fulast ljuddämpning jag sätt, men . 5p för chassit. älskar gun metal black

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Medlem

ljuddämpningen ska inte vara snygg, den ska fuljfölja sitt jobb, exempel viss reducera bort ljud och annat skrammel!

Visa signatur

Intel i5 "3.30ghz @ 1.184 v-core" Gigabyte UD2 A-DATA 1333mhz 640gig WD black
550W - Corsair