Permalänk
Medlem

Word 2007 -> PDF ?

Någon som vet något program där jag kan göra om word 2007 filer till pdf? Jag vet att det går i openoffice men det är inte det jag är ute efter.

Tack.

Permalänk
Medlem

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=s...

När du sedan väljer att spara dokumentet tar du bara "spara som pdf".

Besök microsofts office-sida, den är helt omgjord efter version 2007 blev till... helt annat upplägg med instruktionsfilmer, plugins och annat godis. Dom sammarbetar med exempelvis Adobe här för att göra extra tillägg och sådant lätt tillgängligt. Slå även igång Microsoft Update så får du hem uppdateringar på detta.

http://office.microsoft.com/sv-se/default.aspx
Kolla under hämtningsbara filer.

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Jag gick själv runt detta, med hjälp av bl.a. PDFCreator.
Jag sparar dokumenten i kompabilitetsläge för '97 och konverterar sedan genom att gå omvägen via mappen där jag sparat, kontextmenyn.
Omständigt men funkar.. :/

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

När det finns ett office-plugin för PDF? Okej, varför?

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Dubbelinlägg raderat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurk
När det finns ett office-plugin för PDF? Okej, varför?

/G

För att jag aldrig vetat om det
Använder OpenOffice och PDFCreator, sitter inte med 2007, men när jag väl gör det så gör jag på detta sättet för att jag inte vet bättre

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Tusen tack till er alla! Speciellt Gurk! Detta var precis vad jag var ute efter. Perfekt!

Permalänk

Läste om denna funktion när Office 2007 var i beta stadiet men har sen glömt bort den. Men nu när jag har Office 2007 så är jag glad att du påminde mig om att den fanns

Edit: Tryckfelsnisse var framme

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7