Walkman med vettiga kontroller?

Permalänk
Medlem

Walkman med vettiga kontroller?

Söker en SE Walkman, någorlunda modern (gärna TrackID), där musikspelaren går att styra (Start/Stop/Pause/FF/RW/Volym) med knapplåset på. Testade en W580i, och det gick endast att byta låt och ändra volym. Tycker det är lite underligt, med tanke på att mina gamla billighetsmobil W300i från vad som nu antagligen räknas som stenåldern har denna funktionalitet.

Hur är det med w890i? Gillar designen... men har ingen lust att behöva fippla med knapplås varenda gång jag ska pausa eller stoppa/starta. Är det kanske värt att vänta tills w980 dyker upp, när nu detta sker?

Edit: Måste dessvärre vara en walkman... litar inte på andra tillverkare, när det gäller ljudkvalitet. Ända sedan jag gjorde misstaget att köpa en Ipod och plågades av obefintlig basåtergivning i 3 veckor innan jag lämnade igen den igen... har jag hållit mig till det jag känner till och litar på.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Köp ett headset med fjärrkontroll istället.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.