Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Hmm, najs, en 40/15 Verdungo, dock endast 108% ED o 105 stam eller nått :/ E de värt nå mycket?

Den är värd mycket, vet ej ladderpriser men ~ 2 Hrs kanske.
Life Repl?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lodis
Den är värd mycket, vet ej ladderpriser men ~ 2 Hrs kanske.
Life Repl?

12 Life replenish, gissar att 15 e max där :/

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

har en shaftstop och en alibaba 4 free @ ladder om nån vill ha..

Visa signatur

Expect the unexpected, and you will never be surprised.

Permalänk
Medlem

Tjenare....vilka här är det som fortfarande lirar NL?

Jag drog igång lite ladder för ettt tag sen men var tråkigt då jag inte hade nå grejer, ingen att spela med osv.

Så jag lirar bara NL nu, har bra grejer och chars där så.

Skulle vara skoj att lira NL med nån här......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luddinho

Jag drog igång lite ladder för ettt tag sen men var tråkigt då jag inte hade nå grejer, ingen att spela med osv.

Palla NL Säg till om du vill ha lite starter gear i ladder Har för de flesta chars Kan även ordna boost, men då får du vänta till efter nästa vecka, har tenta imorn o freda, så jag har inte tid för så mycket boostade, bara lite MF här o där när jag tar paus

Tror för övrigt jag ska försöka mig på nån skojjig build. Nån trapper Hade en trapper förut som kunde ta det mesta sj Kanske ska försöka mig på en Infinity trapper? Dvs att man kör infinity på merc i pvm o på trappern i PvP

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC

Permalänk
Medlem

OK...skulle vara trevligt...

Får se hur det blir...

Har en lvl 16 firesorc på ladder tror jag...

Permalänk
Medlem
Citat:

OK...skulle vara trevligt...

Får se hur det blir...

Har en lvl 16 firesorc på ladder tror jag...

Hmm, Har occu, kan ha en firebolt ormus (dock ej 15% fire dmg), lr viper, perfect chance guards, sandstorm lr nått, o lite sånt där. Kan nog fixa ihop nå bra gear att använda till mf lr vad du vill göra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Låter mycket bra....jaa MF skulle vara bra, första char på laddern så behöver hitta lite grejer..

Permalänk
Medlem
Citat:

jag och Lodis lirar fortfarande NL. jag kör bara ladder atm för att jag mfar och hoppas på ngt bra som man sen kan sälja i Ladder och sen köpa grejer i NL. vad är ditt acc? adda *k1ngen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

OK Nagma

Ska adda........
tror jag har Lodis redan, men han verkar inte vara inne så mkt, eller så har jag fel acc....

Permalänk
Medlem

Spelar också NL, finns på *Phamarus och *Phamarus-2

Permalänk
Medlem

OK ska adda...

Mitt acc är *Luddinho (NL)
och *Luddinho2 (L)

Permalänk
Medlem

Förresten ni som lirar NL, är det inte extremt stor skillnad på priser om man jämför NL och L? Jag tycker det verkar dyrare på NL.....men det kanske bara är jag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Förresten ni som lirar NL, är det inte extremt stor skillnad på priser om man jämför NL och L? Jag tycker det verkar dyrare på NL.....men det kanske bara är jag?

Nja, det är bara ladder-only sakerna som är dyrare på nonladdern typ.

Om man bara kollar på ingame-trades på battle.net kan man nog få intrycket av att nonladdern är dyrare skulle jag tro, men sakerna är mycket billigare ändå. T.ex så går en HR på laddern för 35+ fg enligt priceguiden på d2jsp, en HR på nonladdern går för 4-5 fg

Så t.ex. om man får en Enigma för en hr på laddern och en för 2 hrs på nonladdern blir ju ändå ladder enigman dyrare även fast det inte ser så ut...

Permalänk
Medlem

Jaså där ser man.....

Permalänk
Medlem

Ska spara till en dålig enigma åt barben, någon som har över och kan säga pris? Typ i en bp eller något haha..
Sorry men är lite fattigt atm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phamarus
Nja, det är bara ladder-only sakerna som är dyrare på nonladdern typ.

Om man bara kollar på ingame-trades på battle.net kan man nog få intrycket av att nonladdern är dyrare skulle jag tro, men sakerna är mycket billigare ändå. T.ex så går en HR på laddern för 35+ fg enligt priceguiden på d2jsp, en HR på nonladdern går för 4-5 fg

Så t.ex. om man får en Enigma för en hr på laddern och en för 2 hrs på nonladdern blir ju ändå ladder enigman dyrare även fast det inte ser så ut...

att hr's är billigare på NL har med att dom är mass dupade...samma som 40ed/9dex jwl etc

sen är inte ladder runewords så dyra på NL...förra ladder var dom svin dyra
men laddern innan denna, så mass dupade xxx person hr's, St 45,jwl's etc och när d blev ladder reset så fanns så många av alla saker där av priset nu i NL

Visa signatur

:-)

Permalänk
Medlem

Någon som har soso torch att byta bort? Kan nämligen tänka mig att byta mot en druid torch 19-12, dvs soso torchen behöver inte vara så bra acc name mattrullaren

Permalänk
Medlem

Har en lvl70 barb nu ,har följande poäng i skill tree.

20 ww
20 ironskin
20 resist bost
7 dubbleswing(kostar 0 mana vid lvl7 ,använder som main atack)
1 stamina
1 run

Är det bäst att köra på shout nu ?

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars

20 windfury
20 ironskin
20 resist bost
1 stamina
1 run

Omg?! 20 I resist. Jag har 2 och det räcker väl..Sen jag vad menar du med windfury? Frenzy eller WW eller något galet?

Iaf så ger Bash damage till Double Swing så beror ju på och double swing GER mana på högre lvls..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nirth
Omg?! 20 I resist. Jag har 2 och det räcker väl..Sen jag vad menar du med windfury? Frenzy eller WW eller något galet?

Iaf så ger Bash damage till Double Swing så beror ju på och double swing GER mana på högre lvls..

Gah, sry menar WW^^

Ah okej så köra 20 på dubble swing med sen kanske 10 på bash?Sen är jag nog runt lvl90 som kommer ta en jevla tid^^*

Och btw ja har fortfarande - i resist när ja e i hell så ja tror det är rätt nödvändigt : P

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Hell är inte att leka med utan resist

Permalänk
Medlem
Citat:

Gah, sry menar WW^^Och btw ja har fortfarande - i resist när ja e i hell så ja tror det är rätt nödvändigt : P

Ja men resten ska du fixa genom items. De sista pointsen ger knappt 1% i all res vilket suger hårt.

Permalänk
Medlem
Citat:

20 ww
20 ironskin
20 resist bost
1 stamina
1 run

shout? vad händer med battle orders? enligt mig så ska du maxa ww, bo, iron, shout.
varför double swing? du har ju ww !?
resist är förståligt men 20 är en liten overkill

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Luddinho: Adda *Lodis , så har du mig

Btw någon på Non Laddern som har något free av följande saker? :
4x P Saph's, 4x P Ruby's, 3x non / 4 soc Monarch, Angelics Amu, 1 Hel rune.

Btw kan betala FG's för det

Permalänk
Medlem

tror jag har 1 4 soc monarch.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har war travlers med 50% mf vad kan dom vara värda?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

ist kanske..

Visa signatur

Permalänk

jag tror lite mer beronde på ed%

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

fick en LO för dom!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16