Tävla och vinn grafikkort och moderkort från Asus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av El_Ak
Jag gillar sånahär tävlingar. Det har gått skapligt bra hittills. Och nu kommer jag vinna igen, vänta och se!

Hatar alla som vinner,, för jag vinner aldrig något själv x)

Visa signatur

i5-4670K, GTX760, Cooler Master V8 GTS, Fractal Design Define R4.

Permalänk

Jag vann i alla fall en kaspersky licens för ett år. Brukar heller inte vinna så mycket men och andra sidan ställer jag inte upp på så mycket heller men denna gången var jag med och tycker jag har en bra idé även om den inte vinner eller kommer med på listan, definitivt något som Asus bör få upp ögonen för.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Jag klämde in tre fina idéer, undra om det räknas som fusk.. :> Jag skulle väldigt gärna köpa ett moderkort med de tre (eller någon av dem) funktionerna jag föreslog!

Visa signatur

1: SABERTOOTH P67/i7-2600K@4300/NH-D14/32GB/Radeon290X/HX620/BenqG2412HD
2: P35-DQ6/Q6600@3300/Tuniq/4GB
3: i3 HTPC 4: Vaio Lifestyle P 5: Elitbook 6930p 6: iPhone5

Permalänk
Medlem

Bara jag som reflekterar över likheten mellan Maximus II och Rampage Extreme?
http://www.sweclockers.com/nyhet/7963-asus_rampage_extreme_ov...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman

Den lilla skillnaden jag ser på dessa två är en klisterlapp som sitter på den svarta sataporten (till höger i bild) som inte finns på Maximus II ..

Jag tror snarare att jag har en annan ide än ... 4. Ge ett förslag på vilken funktion eller elektronisk finess du vill se på Asus framtida moderkort!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

OMG jag tror faktist att alla har samma idé...

Hoppas jag vinner så jag slipper att lägga ut FÖR mycket kulor till en ny dator

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blom_Avesta
synd att man precis har lagt en beställning på ett p5k premium wifi ip35
och en Q6600. då är det ju ingen ide att jag är med och tävlar,men annars hade jag varit med och vunnit också.

Äh, vadå har du bara en dator ???

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xanthax
Äh, vadå har du bara en dator ???

Ja tyvärr

Visa signatur

Fractal design R4 : ASUS Sabertooth Z77 : I5 3570K @ 4,5 : INTEL 520 SSD :corsair 16GB : GTX 260 :Tagan 600W : Windows 7 X64 : Samsung 2443BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman

maximus II har DDR II
Rampage extreme DDR 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cads
[B]OMG jag tror faktist att alla har samma idé...

...bios relaterat?

Jag menar... näe, jag kom inte på något om bios. ;>_>

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

alltså, hur långt är det meningen att man ska skriva?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nickecs
alltså, hur långt är det meningen att man ska skriva?

3 A4 om du ska ha nån som helst chans..

Permalänk
Medlem

Vad man skulle vilja ha är ett inbyggt 3G eller GSM-modem med sim-kort på moderkortet, så att man skulle kunna starta, stänga och styra windows och datorn från mobilen. Det hade varit rätt coolt!

Ingenting de kommer att implementera dock så det ids jag inte skriva.

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av diangel
3 A4 om du ska ha nån som helst chans..

Alltså, ärligt talat...

Permalänk
Medlem

"SweClockers semestertävling pågår under hela juli månad. Vinnare utses av Asus representant och kontaktas via forumets interna system för meddelanden (PM). Asus och SweClockers förbehåller sig rätten att fritt använda alla inskickade bidrag."

Har en pang-idé jag också. Den bör vara jävligt billig att genomför också. Dock undrar jag om man verkligen ska ge bort den så billigt. Tar man patent på det kanske det blir några miljoner man drar hem istället, svårt läge =/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampari
"SweClockers semestertävling pågår under hela juli månad. Vinnare utses av Asus representant och kontaktas via forumets interna system för meddelanden (PM). Asus och SweClockers förbehåller sig rätten att fritt använda alla inskickade bidrag."

Har en pang-idé jag också. Den bör vara jävligt billig att genomför också. Dock undrar jag om man verkligen ska ge bort den så billigt. Tar man patent på det kanske det blir några miljoner man drar hem istället, svårt läge =/

Det gäller att ta patent på sin ide innan man skickar in den

Permalänk
Medlem

Nu får väl ändå juli vara slut snart, va!

Permalänk
Medlem

FACT: Statistiskt sett så är mina idéer 78.3% bättre än andras.

Visa signatur

PS3, Samsung LE40-M87, iPhone, Laptop - ASUS 17" t4200, 4gb ram, GT120 1gb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det gäller att ta patent på sin ide innan man skickar in den

Hann inte med det, ska iväg till Tyskland imorgon så skickade in allting nu. Hoppas på förstapris eller att de inte använder idéen alls - får väl sälja den till Gigabyte eller något då

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

tro det eller inte men jag villl ha andra pris XD vet inte varför men jag gillar den

Permalänk
Medlem

Nu när Juli är slut och vi som har lämnat bidrag sitter och väntar bumpar jag tråden lite

Jag tror jag får 4e pris..."tack för ditt bidrag".

Permalänk
Medlem

Vill veta vem som tog hem priserna och hur bra förslagen var om de är nått att jämföra med min (A)

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Geeks
SweClockers

Ta det lugnt, tävligen avslutades för mindre än ett dygn sedan. Det är ett fyrsiffrigt antal bidrag att gå igenom.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Ta det lugnt, tävligen avslutades för mindre än ett dygn sedan. Det är ett fyrsiffrigt antal bidrag att gå igenom.

Har ni någon aning alls om hur lång tid det här kommer att utse vinnare? Jag börjar bli lite jumpie. hehe

Visa signatur

Tänk dig livet utan en dator.....
Inte bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D

Ojdå, ganska många som skickat in.

Permalänk

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill ha andra priset inte första men första priset grafikkort e nice

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk

när får man veta om vem som vunnit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zamliman
när får man veta om vem som vunnit

Bra fråga

Det var ju ovanligt bra och intressanta priser i tävlingen, så klart att man är extra nyfiken på om man vunnit något

Permalänk
Medlem

Har ni någon gissning om när ni kan berätta vem som vunnit?

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk

XD

nu när tävlingen ändå e över kan vi väl berätta vad vi har haft som förslag

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------