Biltillverkaren Bentley släpper exklusiv bärbar dator

Permalänk
Melding Plague

Biltillverkaren Bentley släpper exklusiv bärbar dator

De senaste åren har flera tillverkare av sportbilar upplåtit sina namn till datorprodukter. Bland de mest kända är Ferrari och Lamborghini, och nu ger sig Bentley in i leken.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Inte direkt imponerande formgivning...

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Det är väl inget man använder i vardagen direkt, utan mer som ett skrytmoment

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

ugly as hell jag kanske inte har någon "Fin" smak

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Apple Dasslock inspirerad? härligt att dom hänger med i design-svängarna iaf

Permalänk
Medlem

den gör sig nog bra i en Bentley

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
ugly as hell jag kanske inte har någon "Fin" smak

Behövs inte, det här är pretentiöst och löjligt som bara dän

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Lite kul med annorlunda design men den där var verkligen inte snygg enligt mig. Dessutom var priset störtlöjligt, endast för att det står ett B på skiten..

nåja, någon kommer säkert skryta med den, någon med för mycket pengar för sitt eget bästa.

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Som många sa i ett annat forumt.. Ser ut som en handväska som mormor skulle bära.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Fulaste bärbara jag sett någonsin. Somliga försöker verkligen för mycket.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

hahahahaha, vilket jävla skämt!!

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk

ser ut som en handväska som någon sa från "högre" ort.

Permalänk
Avstängd

Är det bara jag som aldrig hört talas om bilmärket Bentley??

Denna dator e nog ämnad för personer som inte har en aning om vad en hårddisk e, modebög, ingen smak, en IQ under 40, och obegränsat med pengar.
En given suce i amerikas överklassdistrikt med andra ord

Permalänk

Nyhetsvärde: 0

Använd era resurser till viktigare saker Sweclockers. Ni har duktiga medarbetare, slösa inte bort deras potential på sånt här skräp. Det är någonting som Aftonbladet skulle skriva om.

Visa signatur

NZXT Hush | Gigabyte GA-MA60G-S3H | Corsair CL4 2Gb | AMD X2 6000+ | XFX 8800GT 512Mb | WD Caviar 250Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svullo90
Är det bara jag som aldrig hört talas om bilmärket Bentley??

Denna dator e nog ämnad för personer som inte har en aning om vad en hårddisk e, modebög, ingen smak, en IQ under 40, och obegränsat med pengar.
En given suce i amerikas överklassdistrikt med andra ord

Brittisk överklassbil..

Visa signatur
Permalänk

Den skulle jag inte ens ge till min värsta fiende.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!
Så gay

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svullo90
Är det bara jag som aldrig hört talas om bilmärket Bentley??

Bilarna är rätt fina faktiskt, kolla på dem

[QUOTE]
Denna dator e nog ämnad för personer som inte har en aning om vad en hårddisk e, modebög, ingen smak, en IQ under 40, och obegränsat med pengar.
En given suce i amerikas överklassdistrikt med andra ord
[/QUOTE]EYYY!

Paris må vara modebög, omedveten om vad en HDD är, sakna smak, ha obegränsat med pengar och en IQ under 40, men hon är [b]inte[/b]...

Vad var det sjätte du sa?

XD

Permalänk
Medlem

Den som designat denna dator: "Jag utgick från apples dasslock-ibook, och sedan bestämde jag mig för att göra den ännu fulare!"

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600 XT | RAM: 16GB 3200MHz | MB: Asus Prime B350-Plus | GPU: Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse | PSU: EVGA 650 GQ | Chassi: Fractal Design Define C | SSD: Intel 600p 512 GB

Permalänk
Medlem

E den gay ? Då kanske man skulle köpa sig en sån....

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Avstängd

Datorn skrämmer ju iväg fler brudar än vad bilarna drar till sig.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Haha, äger man en bil med sådana säten så kanske den passar in fint .

Gav mig en brilliant idé, om ni alla skickade era mormödrars gamla handväskor till mig så skulle jag kunna börja tillverka datorväskor som den här, sätta ett B på dem och sen är det bara att gå runt å sälja för 100 lakan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Datorn skrämmer ju iväg fler brudar än vad bilarna drar till sig.

Hur många brudar drar din dator till sig nu?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den här nyheten var ju kul ju:D. dagens garv för f*n.

Permalänk
Medlem

Bently, jag älskar deras bilar, men vad fasen är det där för något? Usch, skulle inte gå med den på stan om jag inte fick betalt för det.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danjeel
Hur många brudar drar din dator till sig nu?

Behöver ingen dator som drar till sig några, är ju en brudmagnet så

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Ni missade Königsegg. http://images.google.com/images?q=koenigsegg+laptop

var betydligt finare än Bentleys dator:D

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Ni missade Königsegg. http://images.google.com/images?q=koenigsegg+laptop

Den såg mer "standard"-aktig ut iaf.
Designteamet bakom denna har försökt sig på något som gått rent åt helvete verkar de som.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Säkert en acer med annat "skal" dvs ren skit.
Samt CPU:n är ett skämt om dom försöker göra en laptop som ska spegla prestandan i deras bilar (eller nått)

går att köpa en med likadana specs för under 8-10K idag skulle jag gissar på