Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl_XII
När ni inte kör LAN så är väl datorerna fullt upptagna med folding@SweClockers.com, eller...?
(Synd om så mycket datakraft skulle gå till spillo utan att göra nytta för mänskligheten)

Håller med, även fast elräkningen lär bli hyffsat saftig.

Permalänk

Gratis EL ingår i hyran

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooNWeeD80
Gratis EL ingår i hyran

GOGO FOLDING!

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag skrev de förut men sol-klar 10a från mig, snyggt som fan!

Visa signatur

CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.4 Ghz | GPU: Gainward 8800 GTS 512 mb | PSU: Corsair 550 W | Moderkort: Asus P5k Premium | Minnen: Corsair XMS TWIN2X 2048 mb | HDD: Seagate Barracuda 250 GB | Övrigt: Windows Vista Home Premium 32 bit

Permalänk

Herre jävlar va grymt, se för guds skull till att skaffa bra larm.

En stark 10a från mig.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

kan jag få bo hos dig?

Visa signatur

Sker på egen risk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
GOGO FOLDING!

Yeah!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WDac
GTA San Andreas MulitPlayer!!!

http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=3884

joint operation typhoon rising + mod Escalation,ic_mod ,mfl

Permalänk
Medlem

Hallå, vi vill ju ha en bild på det hela när det är IN ACTION!

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

Och jag som var nöjd med att ha anordnat ett lan för polarna hemma hos mig själv, du tar det hela till en ny nivå så att säga.
10p.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Kanske är roligt, men va fan alltså ;D

/Mvh sedde.

Permalänk
Medlem

Klockrent! Sådär ska det se ut.

Hoppas verkligen du vill överväga att köra Folding@Home på alla maskiner när det inte spelas på dem! Kom till oss i Foldingforumet så hjälper vi dig att sätta upp allt (titta under Övrigt->SweClockers Folding..)

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooNWeeD80
Gratis EL ingår i hyran

Fick mig att le en smula

Permalänk
Medlem

nice.. 10p

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Grymmt men det blir enbart en 9a

-1 poäng för att bänkarna inte var djupa...

när man är på lan så sitter man inte som en soldat med rak rygg utan man ligger nästan på stolen och då behövs ett djup för dina ben.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Sorgligt
..men episkt! Hoppas du inte glömmer bort att träffa brudar och gör allt annat som en ungdomlig (?) själ måste få uppleva.

...iof.. med de pengarna lär du ha Sveriges hetaste fru redan..?

Visa signatur

Sys: AMD X2 6000+, Sapphire HD4850 512Mb, ABIT AN-M2HD, Kingston ValueR. DDR2 PC6400 3GB, OCZ StealthXStream 600W.

Permalänk
Medlem

"If you build it, they will come!"

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Vill inte låta skeptiskt på något sätt eller så...
Men kan vi inte få nån eller några bilder när det faktiskt
används? Eller lite nya, bättre bilder skulle vara kul

En update så att säga

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

vissa har stålar

Permalänk
Avstängd

Funderar på att göra ngt liknande när jag kommer ha pengar någon gång.
Riktigt trevlig spelhåla, en liten ac också ser jag.
Du borde ha ett kylskåp någonstans vid din bossdator där du kan sälja lanläsk till folk som spelar, ev. fylla med lite billys o likn. som sedan kan micras.

Insurgency mod rekommenderas, finns på steam, bara att klicka på install om man har hl2 vilket du har.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Den stora frågan är ju om det är värt det ?

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Tar du betalt för att lana eller har du en messa pengar att slänga upp på borden bara sådär?

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II

Permalänk
Medlem

Inte dåligt bygge, men tips om spel. AvP och AvP 2 PH är ju måste på lan.

Visa signatur

Corsair HX520W | GA-P35-DS4 | Q6600 G0 2.40GHz @ 3440MHz | 4GB OCZ Gold PC6400 @ 860MHz | PowerColor HD3870 | WD Caviar XL 500GB | Scythe Infinity |

Permalänk
Inaktiv

.

Permalänk
Medlem

Du kan deleta alla spel, allt du behöver är warcraft 3 och starcraft

Kan jag bli sponsrad av dig och lira wc3 hemma i ditt LAN?

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk
Medlem

Min första tanke var att denna killen är det verkligen synd om, någonsin hört uttrycket "köpa sina vänner".
Men så vid närmare eftertanke, vem hade inte viljat göra något sånt här för sina vänner, tänk vad mkt. roligt man hade kunnat göra för sina vänner om pengarna inte hade varit ett problem.
Som nybliven förälder behöver man ta till "flykten" ibland och ett sånt här rum hade ju varit perfa!
Lycka till!

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1070 - 16GB 4000MHz <(^.^<)

Permalänk

Vadå jaha?

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Hedersmedlem

Jävligt coolt att lägga pengarna på sina kompisar istället för någon egen pryl till sig själv. Tjatigt men sant.

Kör lite folding nu också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Autosol
vissa har stålar

Och vissa dör för att dom inte har mat...

Om jag hade varit en utav dina "polare" så hade jag fått dåligt samvete och kännt mig som en snyltare sålänge jag inte betalar något själv.

Men måste erkänna att du har fått till det bra, ser mycket bättre ut än många internetkaféer man hittar på stan.

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Quakeworld!

Spela 4on4 med grabbarna! http://nquake.com/

http://www.quakeworld.nu

Har aldrig varit enklare att komma igång!

*Hint* Om det skulle komma upp någon fråga osv vid installationen, så har du alltid google till hjälp. */hint*

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux