Omröstning om bästa märke för bildskärmar?

Permalänk

Omröstning om bästa märke för bildskärmar?

Hej, sparkar igång en liten omröstning för att se vilket märke som är mest omtyckt härinne.

Omröstningen gäller det märke som har fungerat bäst, enklast att använda, prisvärd, bra kundtjänst, kundomvårdnad och hantering av garantiåtgärder.

Omröstningen gäller inte vem som har lägst responstid, högsta kontrast, nyast teknologi eller dylikt.
Hade

Permalänk
Medlem

Jävligt nöjd med min Samsung 2493HM.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

både jag och polaren e grymt nöjda med våra samsung 245B.

Permalänk
Avstängd

Samsung T220 :D. Har dock ingen erfarenhet av garanti o skit men på "fungera bäst" delen så .. aa

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

Glömde du inte ett nu... Ledtråd - Börjar på E...

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk

Omnia, hade det gått så hade jag inkluderat varenda märke som överhuvudtaget finns men tyvärr finns det en begränsning på max 10 alternativ i omröstningar.

Skulle vilja tacka er som deltagit, ser ut som samsung är bästa valet av de alternativ som finns:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raven6666
Skulle vilja tacka er som deltagit, ser ut som samsung är bästa valet av de alternativ som finns:)

Frågan man kan ställa sej då är; Hur många har testat mer än ett märke av de som finns med?? Själv har jag en LG W2452T-PF 24" hemma och en SAMSUNG SYNCMASTER T240 24" på jobbet. Alltså två relativt likvärdiga skärmar på pappret och prismässigt, men rent bildmässigt skiljer det en hel del.

Vilken är då bäst?? Gör en gissning.

Visa signatur

Jag gillar inte fakta, de stör min argumentation.

Permalänk
Medlem

EIZO FFS!

Visa signatur

i7 3770K | Asus 77-pro | 16GB Corsair | Gigabyte 290X | Corsair Force 120GB SSD |

Permalänk
Hedersmedlem

Saknar "Annat" som alternativ. Saknar även märkena NEC och Eizo.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem

100% pixelgaranti på sony och samsung