Permalänk
Medlem

HDD:...........Western Digital Raptor 150gb skríver du ju att du har..
Men du har ju inte det.. inte enligt 3dmark.. du får en 10 poängare!! Kolla gärna in mitt galleri och rösta och lämna jätte gärna en fin kommentar!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakimbeijer
HDD:...........Western Digital Raptor 150gb skríver du ju att du har..
Men du har ju inte det.. inte enligt 3dmark.. du får en 10 poängare!! Kolla gärna in mitt galleri och rösta och lämna jätte gärna en fin kommentar!

Om du kollar vad 3dmark säger att disken heter så heter den
WDC WD1500ADFD och en snabb titt på WDs site ger dig rätt info. Sen varför Dell som futuremark länkar till påstår att det är en 80gb caviar det har jag ingen aning om det står dessutom att det är en 120gb i länkinfon men 80gb när man kommer till Dell sidan dom verkar ha lite problem med identifieringen.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

hur blir det? tänker du göra något med jägermeister? skulle vilja se hur den ser ut :D:D:P

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buze
hur blir det? tänker du göra något med jägermeister? skulle vilja se hur den ser ut :D:D:P

Har inga planer på ett jägerchassi just nu men man vet aldrig

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

hehe det måste jag se hur det blid

Permalänk
Avstängd

Cleant.
Sådär drömmer jag att min dator någon gång ser ut...
Just nu är det ett gammalt plastigt gamerchassi som är repigt, avbrutna delar osv.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

du har verkligen skill:D, du får tä och göra några fler chassin.

Permalänk

jag gillar dina gravyrer för att de täcker hela chassiet, inte bara små bitar. Det blir så mycket snyggare så. En liten fråga bara: Hur många datorer har du nu? Säljer du dem eller? 10p hursomhelst.

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moose lord
jag gillar dina gravyrer för att de täcker hela chassiet, inte bara små bitar. Det blir så mycket snyggare så. En liten fråga bara: Hur många datorer har du nu? Säljer du dem eller? 10p hursomhelst.

Eftersom jag gjort över 40 chassin nu så hade det varit omöjligt att spara alla. För mig är det skapandet som är det roliga. Chassina säljs av efterhand annars hade jag fått bo på balkongen

Visa signatur

Permalänk

jäklar vad fint

hårdvaran skulle man jue inte tacka nej till direkt:D

/fidde

Visa signatur

HEJ!:D

Permalänk
Medlem

tok snyggt! lätt en 10;) du, gör en Intel baserad gravy sen nångång, de blir hett

Visa signatur

Intel C2D e8400@4,0 Gigabyte GA-EP45-ds4 3gb hyperx 8500@.nVIDIA 8800GT . 1 TB sataII.Acer Aspire s3. i5. 320gb hybrid. 4 gbram.iMac 27" i5 2.8 . 3 tb. 12 gbram. hd57xx

Permalänk

snyggaste black lable jag sett. du måste bara göra en smirrnof också ;D

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Eftersom jag gjort över 40 chassin nu så hade det varit omöjligt att spara alla. För mig är det skapandet som är det roliga. Chassina säljs av efterhand annars hade jag fått bo på balkongen

Ok.

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Medlem

He he.. ja de e fint dehär! men kabeldragningen kunde du gjort bättre

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk

Har samma burk och måste säga att din är riktigt orginell!

Visa signatur

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.

Permalänk
Permalänk

vad skulle det kosta och få en antec p190 graverad med samma motive???
(skaffar mig en prisbild inför framtiden)

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Nice gammal tatuerare? Sätt dina work tidigare,keep up the work.

Permalänk
Medlem

Dina byggen är alltid lika imponerande!

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt arbete:D gillar den "rena" och inte överdrivna stilen:P

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nice chassi.. adda min msn Stifler_1337@hotmail.com .... vill fråga lite saker som tar lång tid att fråga här i forumet.. adda är du snäll...

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt vad använder du för något till att få en sån fin yta ?

Permalänk
Medlem

SKÅL!! ta mej f*n

Permalänk
Medlem

Det här var helt sjukt coolt:D

Permalänk

Snygg design, snygg gravyr. Synd att du valde ett chassi med plastdetaljer dock. 10/10.

Permalänk
Medlem

rofl....
fy fan vad snygg

Visa signatur

AMD 64 3700+ |radeon hd3850 | Abit Ax8 v.2 |
Corsair 2gb ram (4x512mb) | 320gb hdd | Win XP Pro | SP3

Permalänk

Mycket snyggt!

Permalänk

Stilrent