Nytt nätaggregat från Zalman

Permalänk
Melding Plague

Nytt nätaggregat från Zalman

De välkända kylningstillverkarna på Zalman utökar utbudet nätdelar med ytterligare en modell.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

1300kr för 500w känns dyrt.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Är denna "semipassiv"?

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

Inte värt priset?

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Fractal North Vit Mesh | Phanteks AMP 1000W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk

Kommer sälja typ 3 gånger

Permalänk
Medlem

Är detta verkligen en artikel/notis?!

Ursäkta att jag är kritisk till denna men i mina ögon ser det mer ut som en fördold annons i artikelform. Vad ger denna mer än vad en länk till Zalmans hemsida skulle ha gjort?
Inte direkt grävande journalistik. Jag vet att ni kan bättre än så här.

Om replik på detta finnes så är jag idel ögon..

Visa signatur

"If you survive, please come again." - Apu
De eller dem?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kelrid

Ursäkta att jag är kritisk till denna men i mina ögon ser det mer ut som en fördold annons i artikelform. Vad ger denna mer än vad en länk till Zalmans hemsida skulle ha gjort?

http://www.sweclockers.com/nyhet/8521-fler_nyheter_till_swecl...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
1300kr för 500w känns dyrt.

Den tillverkas i samma fabrik som MIST så förmodligen delar dom komponenter och i så fall är det inte så jävla dyrt.... man får vad man betalar för i så fall....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kelrid

Orka gnälla, tycker det är bra information då jag inte sitter och hänger på Zalmans hemsida varje dag...

Permalänk
Medlem

Zalmans "gamla" ZM600-HP har jag i min burk och jag är nöjd med det. Kör just nu ett gtx295 (klockat), i7920@~4Ghz, 7st hårddiskar varav 4 SSD, raidkort, en dvd och en bluray mm. Det funkar helt ok.

Hade hiper 550W före och det fungerade sämre än mitt gamla 400W fsp. Så jag har bara positivt att säga om dem men undrar lite över prissättningen. Även om detta nya är 80 plus certifierat så tycker jag inte det ska kosta 30% mer än 600W agget.

De flesta komponenter sjunker i pris med nätagg blir bara dyrare och dyrare. Mitt 600W köpte jag för 600kr plus moms.

EDIT: Zalman 600W agget ser ju faktiskt mer påkostat ut också med heatpipekylning.