Futuremark uppdaterar 3DMark och PCMark

Permalänk
Melding Plague

Futuremark uppdaterar 3DMark och PCMark

Finska Futuremark rullar ut en mängd uppdateringar för alla moderna 3DMark och PCMark.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mindre strul är alltid bra, borde rädda ett par tusen forum trådar världen över.

Permalänk
Avstängd

Yes! Detta har jag väntat på. Hatar när informationen är felaktigt.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Mindre strul är alltid bra, borde rädda ett par tusen forum trådar världen över.

Word !

MvH//Samuelsson93

Visa signatur

ASUS UX51VZ

Permalänk
Medlem

Undrar om de fixat buggen i CPU-testet på 3DMark06?
När jag kör testet går klockan i bild bra mycket saktare än mitt armbandsur, och när man tittar på resultatet syns att framerate beräknas utifrån den interna klockan.

Varje test tar nominellt två minuter, men för att min CPU (Athlon64X2 4600+) skall hinna räkna upp klockan med två minuter så går det åt ungefär fem riktiga minuter. När sdan bilduppdateringsfrekvensen beräknas så delas antlet bilder som genererats totalt under dessa fem minuter med 120 sekunder...

/Olle