ARMA2! (för oss Operation Flashpoint fans!)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Ja, men det får du upp genom att trycka en gång på högra musknappen. Och det heter riktmedel på svenska. Jag kör med originalconfig och det fungerar så för mig i vilket fall, gå in i options annars och kolla vad det står.

Jag har försökt att ändra, men behöver hela tiden trycka 2 ggr på mousebutton 2, går inte att få en verkar det som (det var 2 default också).

Nu vill jag även veta hur man klättrar i stegar Väldigt mycket controls i en extrem röra imo.

Permalänk
Medlem

Skumt, så var det inte i mitt spel. Men ta bort kontrollen och lägg till bara ett mustryck då, på samma sätt som man ändrar i alla spel?

För att klättra i stegar går du fram till stegen, får du då upp en pil som pekar uppåt är det bara att trycka på mittenmusknappen eller enter. Får du inte upp någon får du välja genom att scrolla med mittenmusknappen, och sedan trycka på den eller på enter. Det är säkert svårt för nybörjare, men har man spelat OFP och/eller ArmA tidigare är det lätt som en plätt Handlar bara om att komma in i det!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Skumt, så var det inte i mitt spel. Men ta bort kontrollen och lägg till bara ett mustryck då, på samma sätt som man ändrar i alla spel?

För att klättra i stegar går du fram till stegen, får du då upp en pil som pekar uppåt är det bara att trycka på mittenmusknappen eller enter. Får du inte upp någon får du välja genom att scrolla med mittenmusknappen, och sedan trycka på den eller på enter. Det är säkert svårt för nybörjare, men har man spelat OFP och/eller ArmA tidigare är det lätt som en plätt Handlar bara om att komma in i det!

Jag har testat ett klick, men det blir två iaf :/

Ja, jag är lite noob på denna typ av spel Har aldrig kört OF eller ARMA.

Tack för steghjälpen

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Jag har testat ett klick, men det blir två iaf :/

Ja, jag är lite noob på denna typ av spel Har aldrig kört OF eller ARMA.

Tack för steghjälpen

Alltså ursäkta men du gör fel Om du sätter alla kontrollerna på default ska detta hända:

Kort klick på höger musknapp: Titta genom riktmedel.
Håll in höger musknapp: Zooma in utan att titta i riktmedel.

Om du har riktmedel upp via kort högerklick och håller in höger musknapp zoomar du i riktmedel.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Om jag uppgraderar mitt system i sign till ett bättre grafikkort, kommer jag tjäna något på det? Eller har jag maxat i och med att processorn inte klarar att överklockas mer än 3ghz?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Tveksamt save , jag har typ din setup fast med 2 HD4870 i crossfire.
går lika kasst endå, skulle rekomendera att köpa nya CPU.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

jag fattar inte alls spelet,
plus att det lagger ner datorn som fan när man möter en gäng andra och skjuter

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gacmyver
jag fattar inte alls spelet,
plus att det lagger ner datorn som fan när man möter en gäng andra och skjuter

Kanske inte ditt typ av spel helt enkelt

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Om jag uppgraderar mitt system i sign till ett bättre grafikkort, kommer jag tjäna något på det? Eller har jag maxat i och med att processorn inte klarar att överklockas mer än 3ghz?

Något bättre FPS med allt "krimskrams" på kanske.
Men det är kampanjen (SP) som är riktigt tung för CPU´n.
Testa bara ett MP eller Editorn så märker du den stora skillnaden"
Testa att köpa bättre kylning till din processor och klocka upp den lite.
Det borde ge lite bättre FPS skulle jag tro.

Permalänk
Medlem

Lite spoiler varning!

Hur långt har folk kommit i spelet? Jag blir fan tokless på att dö hela förbannade tiden när man ska lämna chernarus...

hoppar ja ur hummveen på väg till amerikanska basen blir man skjuten direkt man hoppar ut... kör man vidare med bilen så sprängs man istället... va fan ska ma ngöra... skit spel för tillfället

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | G.Skill Trident Z Neo 3600mhz 32gb DDR4 | 250+500gb Samsung 960 Evo | XFX Merc 310 RX7900 XTX 24gb Black Edition | Asus ROG Thor II 1200w | Asus Helios Gx610 | Asus Ryujin II 360 | Samsung Odyssey Neo g9

Permalänk

Kontroll över en hel grupp!?

Kör en del online CTI osv.

Händer ibland att man vill vara gruppbefäl över en tio pers.
Vill dela upp dem tex i maskingevär med support, AT, medics osv.
Som det är nu är det ända kommandot jag använder Space eller F tagnenterna.

Jag vet att man kan "Assaign RED" osv.
Men hur väljer man dessa grupperna (RED, WHITE osv) snabbt utan en massa fipplande i menyerna?
Har inte hittat några kortkommandon(tagnenter) i "controls".
Någon som kan hjälpa mig??

MVH

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Alltså ursäkta men du gör fel Om du sätter alla kontrollerna på default ska detta hända:

Kort klick på höger musknapp: Titta genom riktmedel.
Håll in höger musknapp: Zooma in utan att titta i riktmedel.

Om du har riktmedel upp via kort högerklick och håller in höger musknapp zoomar du i riktmedel.

Ja, men default var 2 klick på rmb :/ Bara jag får alla kontroller att funka så blir spelet genast sjukt mycket bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save

Jag sitter och spelar spelet med det jag har í min sign, och spelet dräper min processor.... jag har inte en chans att spela spelet någorlunda normalt med den processor jag har idag. Lite synd att spelet kräver så tokonödigt med processor bara. Så det får bli en ny processor för min del nu snart.

Jag såg filmsnutten om en kille som hade ett scenario med 1500 AI på.
Efter det var jag in i editorn och skapade en infantry-rifle squad (13 gubbar)
så gav jag dom en waipoint mot ett ställe, kopierade hela squaden, och klistade in dom ca 10 gånger.
Gjorde likadant fast med motsatta sidan och en bit bort.
Det blir ca 260 gubbar.

Iden var att se dom mötas i ett stort slag på ett fält. Och så körde jag igång allt...

Men när skjutandet började så låg jag på ca 10 i fps.. så det är ju inte så skoj.

Om nu 1500 AI är samma sak som att ha 1500 gubbar på kartan samtidigt och det flöt på som det såg ut att göra så hade han/hon skapliga datorn då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Finns spelet bara via STEAM? =(

Jag köpte det via webbhallen. Kanske är slut överallt, men det ska finns som vanligt också.

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk

jag fick mitt från webhallen idag, beställde i måndags förra veckan.

Visa signatur

Fishstick
www.ssg-clan.se

Permalänk

fick mail idag från CDWOW att de skickat spelet idag från UK så nu skall det komma inom 7-10 dagar. För ett par dagar sen fick jag mail om delay.
Det är möjligt att det finns i lager hos dem nu alltså o om man beställer så får man inom 7-10 dagar .... eller inte

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Medlem

Jag får mitt den 8:e enligt amazon.co.uk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pson13
Lite spoiler varning!

Hur långt har folk kommit i spelet? Jag blir fan tokless på att dö hela förbannade tiden när man ska lämna chernarus...

hoppar ja ur hummveen på väg till amerikanska basen blir man skjuten direkt man hoppar ut... kör man vidare med bilen så sprängs man istället... va fan ska ma ngöra... skit spel för tillfället

Du menar efter du varit vid stugan?
Om du är snabb så ska det inte vara några problem att ta sig tillbaka till basen, bara lite gubbar där men inget farligt.
Kalla in helikoptern efter cutscenen bara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Men hur väljer man dessa grupperna (RED, WHITE osv) snabbt utan en massa fipplande i menyerna?

MVH

Trycker du 9 sen 1,2,3 eller 4 beroende på vilket "färgteam" du vill ha går det väl rätt fort. Tror det är den combon iaf. Snabbare än så går det inte.
CTI, eller att spela med AI på sitt lag tycker jag själv är rätt avtändande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kiptanoi
Jag sitter och spelar spelet med det jag har í min sign, och spelet dräper min processor.... jag har inte en chans att spela spelet någorlunda normalt med den processor jag har idag. Lite synd att spelet kräver så tokonödigt med processor bara. Så det får bli en ny processor för min del nu snart.

Optimal requirements ska ju vara en 4400+ tydligen. Jag sitter på en 5000+ @ 2,85 så du kan ju tänka dig. Får hoppas dom optimerar det i kommande patchar.
Finns ju ingen processor i världen idag som kan köra singelplayern på max i bra fps. Max med 10000m viewdistance då alltså.

Måste bara få klaga på F35:an också. Den är ju ett jäkla skämt. Okej alla flygplan i spelet går ju för långsamt. Men det är det snabbaste planet i spelet. Su27:an är t.ex mycket snabbare i verkligheten. Det värsta är däremot att det vänder på en femöring, det känns som man flyger en x-wing.
Visst det är nytt men BIS verkar ha uppfattat det som att det är något superplan. Grejen med det är ju att det har stealthteknik, men det får ju inte superkrafter för det. Dom kunde väl tagit bort pricken på radarn istället tills det blev lite skadat, kan väl inte vara så svårt.
Sen ja visst det finns ingen HUD i planet men dom kunde väl gett piloten den nödvändiga hjälmen som HUD:en sitter i.

Nä, sätter min tilltro till att Ace rättar till det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crazyfox
Du menar efter du varit vid stugan?
Om du är snabb så ska det inte vara några problem att ta sig tillbaka till basen, bara lite gubbar där men inget farligt.
Kalla in helikoptern efter cutscenen bara.

Trycker du 9 sen 1,2,3 eller 4 beroende på vilket "färgteam" du vill ha går det väl rätt fort. Tror det är den combon iaf. Snabbare än så går det inte.
CTI, eller att spela med AI på sitt lag tycker jag själv är rätt avtändande.

Optimal requirements ska ju vara en 4400+ tydligen. Jag sitter på en 5000+ @ 2,85 så du kan ju tänka dig. Får hoppas dom optimerar det i kommande patchar.
Finns ju ingen processor i världen idag som kan köra singelplayern på max i bra fps. Max med 10000m viewdistance då alltså.

Måste bara få klaga på F35:an också. Den är ju ett jäkla skämt. Okej alla flygplan i spelet går ju för långsamt. Men det är det snabbaste planet i spelet. Su27:an är t.ex mycket snabbare i verkligheten. Det värsta är däremot att det vänder på en femöring, det känns som man flyger en x-wing.
Visst det är nytt men BIS verkar ha uppfattat det som att det är något superplan. Grejen med det är ju att det har stealthteknik, men det får ju inte superkrafter för det. Dom kunde väl tagit bort pricken på radarn istället tills det blev lite skadat, kan väl inte vara så svårt.
Sen ja visst det finns ingen HUD i planet men dom kunde väl gett piloten den nödvändiga hjälmen som HUD:en sitter i.

Nä, sätter min tilltro till att Ace rättar till det.

Anledningen till att flygplanen går lite långsammare är för att kartan inte är speciellt stor. Om du skulle flyga i Mach 1.5 som t.ex F-35an klarar så hade du svept förbi allt rätt så snabbt.

Det finns ingen Su-27a i spelet. Vet inte om du menar Su-25an eller kanske Su-34an. Hur som helst. Su-25an har en maxhastighet på mach 0.82 medans Su-34 har en maxhastighet på Mach 1.8 när den är över 20.000 fot. Vid så kallad low altitude som man oftast befinner sig i i spelet så har den en maxhastighet på mach 1.2
Det enda Su-34 delar med Su-27an är i princip vingarna och bakfenan som man har lånat ifrån Su-27an.

Permalänk
Medlem

uh, faktisk view 10000m har inga betydelse har jag märkt. jag kör normal 1650x1080 på resolution och texture och 10000m. jag har provat dra det upp och ner utan nån märkmar skillnad. det som gör att jag lagger e om jag slår på high/very high eller slår på aa tex. men som sagt 10000m viewdistance e det bara att köra om det flyter någonlunda bra annars, för det kommer inte att göra nåt med flyten.

jag har q8800@3.0ghz och 9800gtx+ med 4gb ram, vista. min dator e 2år gammal.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Kontroll över en hel grupp!?

Kör en del online CTI osv.

Händer ibland att man vill vara gruppbefäl över en tio pers.
Vill dela upp dem tex i maskingevär med support, AT, medics osv.
Som det är nu är det ända kommandot jag använder Space eller F tagnenterna.

MVH

Tycker grupperna är lite överflödiga, det går ju bra mycket snabbare att bara peta på några F knappar än att trycka på space å scrolla runt ...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Anledningen till att flygplanen går lite långsammare är för att kartan inte är speciellt stor. Om du skulle flyga i Mach 1.5 som t.ex F-35an klarar så hade du svept förbi allt rätt så snabbt.

Det finns ingen Su-27a i spelet. Vet inte om du menar Su-25an eller kanske Su-34an. Hur som helst. Su-25an har en maxhastighet på mach 0.82 medans Su-34 har en maxhastighet på Mach 1.8 när den är över 20.000 fot. Vid så kallad low altitude som man oftast befinner sig i i spelet så har den en maxhastighet på mach 1.2
Det enda Su-34 delar med Su-27an är i princip vingarna och bakfenan som man har lånat ifrån Su-27an.

Okej sorry tog fel på planet, menade su-34:an.
Men även om dom har ungefärlig hastighet så får du ju hålla med om att manövreringsförmågan i F35:an är orealistisk. Jag kan anfalla en su-34 underifrån med f35:an, flyga upp förbi den, vända och dyka ner och anfalla igen på bara några sekunder medan Su:n flyger helt rakt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gacmyver
uh, faktisk view 10000m har inga betydelse har jag märkt. jag kör normal 1650x1080 på resolution och texture och 10000m. jag har provat dra det upp och ner utan nån märkmar skillnad. det som gör att jag lagger e om jag slår på high/very high eller slår på aa tex. men som sagt 10000m viewdistance e det bara att köra om det flyter någonlunda bra annars, för det kommer inte att göra nåt med flyten.

jag har q8800@3.0ghz och 9800gtx+ med 4gb ram, vista. min dator e 2år gammal.

Märker du ingen skillnad när du ändrar viewdistance?
Har lite svårt att tro att du kan köra campaignen i 10000, när man är på chernarus då. Du ändrade inte viewdistance i multiplayer då? För där händer ingenting då servern sätter vilket avstånd det skall vara.

Installerade nyss win7 RC 64bit och förändring var total. Inga mer buggar, jag kunde gå runt i chernogorsk med allt utom shadows och object detail på högsta med en fps på mellan 20-30. Låg på 5-8 i xp, innan det buggade ut totalt då. Allt flyter på som en dröm. Var bara några texturer som blinkade till ibland men inget allvarligt. Testade seige uppdraget i SP i den stan och låg jag på minimum 17 fps, och hade då object detail på very low.

Permalänk
Medlem
Citat:

Okej sorry tog fel på planet, menade su-34:an.
Men även om dom har ungefärlig hastighet så får du ju hålla med om att manövreringsförmågan i F35:an är orealistisk. Jag kan anfalla en su-34 underifrån med f35:an, flyga upp förbi den, vända och dyka ner och anfalla igen på bara några sekunder medan Su:n flyger helt rakt.

Märker du ingen skillnad när du ändrar viewdistance?
Har lite svårt att tro att du kan köra campaignen i 10000, när man är på chernarus då. Du ändrade inte viewdistance i multiplayer då? För där händer ingenting då servern sätter vilket avstånd det skall vara.

Installerade nyss win7 RC 64bit och förändring var total. Inga mer buggar, jag kunde gå runt i chernogorsk med allt utom shadows och object detail på högsta med en fps på mellan 20-30. Låg på 5-8 i xp, innan det buggade ut totalt då. Allt flyter på som en dröm. Var bara några texturer som blinkade till ibland men inget allvarligt. Testade seige uppdraget i SP i den stan och låg jag på minimum 17 fps, och hade då object detail på very low.

Jag måste tyvärr säga att du har fel angående F-35an. Igentligen är det inte en F-35 utan det är en X-35 som finns i spelet. X-35 som var en prototype hade så kallad "thrust vectoring" Det betyder att den kunde vrida motorn mitt i en manöver för att i princip rotera planet runt sin egna axel, norr till syd eller syd till norr. Jag snackar nu inte om den delen som gör att F-35 och X-35 kan lyfta vertikalt utan motorn hade en till funktion som sedan togs bort i F-35 pågrund av kostnads skäl och pågrund av att funktionen inte ansågs krävas.
F-22 har thrust vectoring och jag har ett litet youtube klipp så du förstår vad jag menar
F22 Thrust Vectoring

Så helt tekniskt sätt borde en X-35 kunna göra det du beskriver, inom rimliga hastighets gränser förstås.

Permalänk

Nu börjar det likna något här Grund-texturerna är i princip klara nu, men det återstår en hel del detalj-arbete fortförande med sömmar/kedjor, skuggor och slitage. Ser dock bra ut på lite avstånd. Det som är ändrat utöver m90 är svarta kängor och lite mörkare grön toning på stridsvästen (Alla fickor är dock inte klara än, så vissa ser lite ljusare ut).

Det enda jag har hakat upp mig på just nu är den gröna tröjan (Se sista bilden), som jag skulle vela byta ut till antingen en fält-tröja, värmetröja eller en sån officer-tröja (Eller vad dom nu kallas). Men jag har lite dåligt med högupplösta referens-bilder att använda mig av än så länge. Egentligen skulle det räcka med att ändra färgen på orginal-texturen, men jag lyckas fan inte få fram rätt färg hur jag än gör Men aja, man hittar väl alltid på något.

Och som ni kanske har märkt så håller jag mig till "Special forces/recon"-modellerna i spelet, som har lite mer avslappnad och anpassad utrustning. Tyckte att det kändes lite roligare att ha det i den lilla gruppen jag lirar med, då man kan välja ganska unika karaktärer som är lätta att hålla reda på och känna igen. Plus att dom är enklare att hitta i editorn och har MYCKET mindre texturer att hålla reda på än dom vanliga soldaterna Något som verkligen liknar en full ordentlig stridsutrustning får bli ett senare projekt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ser riktigt nice ut Mr. Bravo Svårt att se på bilderna om plaggen serut som de ska, men texturerna är iaf spot on!

När jag gjorde lumpen 2007 så hade vi http://www.garderoben.se/produkt.php?id=921
Men M90L är på igång, och bra mycket snyggare. http://www.soldf.com/faltuni90_l.html

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såg bra ut Bravo, kanske lite för ljusa som du säger.
Tycker däremot orginaljackan är snyggare än sommaruniformen Liemann.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xclusiv8
Jag måste tyvärr säga att du har fel angående F-35an. Igentligen är det inte en F-35 utan det är en X-35 som finns i spelet. X-35 som var en prototype hade så kallad "thrust vectoring" Det betyder att den kunde vrida motorn mitt i en manöver för att i princip rotera planet runt sin egna axel, norr till syd eller syd till norr. Jag snackar nu inte om den delen som gör att F-35 och X-35 kan lyfta vertikalt utan motorn hade en till funktion som sedan togs bort i F-35 pågrund av kostnads skäl och pågrund av att funktionen inte ansågs krävas.
F-22 har thrust vectoring och jag har ett litet youtube klipp så du förstår vad jag menar
F22 Thrust Vectoring

Så helt tekniskt sätt borde en X-35 kunna göra det du beskriver, inom rimliga hastighets gränser förstås.

Det var en cool video, men det såg ut att vara låga hastigheter.
Men var det ju inte meningen att det ska vara en X-35:a. Dom har ju bara baserat den på fel modell.
Testa och kör några dogfights i spelet med planen utan sidewinders och skit då, så märker du hur överlägsen dom gjort F35:an. Har ju inte flygit några av planen i verkligheten iof så det kanske bara är min åsikt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Såg bra ut Bravo, kanske lite för ljusa som du säger.
Tycker däremot orginaljackan är snyggare än sommaruniformen Liemann.

Den sitter ju som en kort kjol också

L versionen är BRA mycket snyggare, tycker jag. Ser nästan lite skjort aktig ut

Visa signatur

Permalänk

Som de andra sagt; fortfarande lite väl ljusa färger, inte ens sproilans M90-byxor är så där ljusa (inte uttvättade heller). Benfickan sitter dessutom alldeles för högt upp på benet. Åtminstone om man ser på den översta bilden på närmsta killen. Sen ser kängorna inte alls bra ut, vet inte om du varit där och pillat med färgen bara? Byxorna ska ju gå ner över hela skaftet och kängorna har mycket högre tå än på de bilderna.

Visa signatur

System:
2500K - EVGA 780 SC

Permalänk
Medlem

Någon som sett att dom har lagt in en Volkswagen Golf IV i spelet? Fast dom har bytt ut VW-märket mot något annat och istället för Golf, så heter den Rolf.. grymt värre.
Om ni vill testa den, så heter den Hatchback i editorn. Finns dock endast i rött utförande.

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlazher
Någon som sett att dom har lagt in en Volkswagen Golf IV i spelet? Fast dom har bytt ut VW-märket mot något annat och istället för Golf, så heter den Rolf.. grymt värre.
Om ni vill testa den, så heter den Hatchback i editorn. Finns dock endast i rött utförande.

LoL, Rolf Snacka om metal! Gillar inte annars när man (t ex i GTA4) byter ut bilnamn, men detta blir bara coolt

Vet inte direkt om jag gillar spelet efter att ha kört demot, men känns ändå som om jag vill köpa det Editorn verkar najs!