Tillbaka efter en rätt lång tids frånvaro :)

Permalänk

Teedee du är välkommen tillbaka 2011 eller runt där

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Jag är också här ibland, fortfarande.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk

Så J*vla coolt!!

[edit] eller va?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paradoxnode:

Teedee du är välkommen tillbaka 2011 eller runt där

Missade med tre år - Konstigt, småbarn tenderar att totalt bomba sönder ens fritid, ekonomi och sexliv

Visa signatur

[size="1"]ASUS A7N8X | XP2200+ @ 2030 (försiktigt, försiktigt..) | 1 gig PC333 | Innovatek Flat Flow | RADEON 9600 PRO
"Of course these stories are horrific, disgusting, tasteless. They're about human beings-what are we to expect?"
Vattenkylning|Moddning|Bilsidan[/size]

Permalänk
Medlem

Första 2007+ som skriver i tråden.
EDIT: Hej Teedee! Vem fasen är du?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Hur länge ska det här pågå? Nästa comeback: 2015 - 2017 gogogo

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Man skall inte slita ut modermodemet. Då kanske datorn havererar.

Fler borde följa TS exempel!

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Rolig tråd

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha, den här tråden är ungefär lika värdelös som min kommentar....

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teedee:

Missade med tre år - Konstigt, småbarn tenderar att totalt bomba sönder ens fritid, ekonomi och sexliv

Av någon anledning så är det svårt att släppa det här forumet.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loki:

Av någon anledning så är det svårt att släppa det här forumet.

Det är lite som Herpes - man kan nästan glömma bort det och inte märka av det på flera år, sedan dyker det upp igen när man minst anar det

Visa signatur

[size="1"]ASUS A7N8X | XP2200+ @ 2030 (försiktigt, försiktigt..) | 1 gig PC333 | Innovatek Flat Flow | RADEON 9600 PRO
"Of course these stories are horrific, disgusting, tasteless. They're about human beings-what are we to expect?"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Teedee:

Det är lite som Herpes - man kan nästan glömma bort det och inte märka av det på flera år, sedan dyker det upp igen när man minst anar det

Nu räcker det med inlägg för din del. See you later

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

är det nu vi slår vad om när nästa comeback inträffar?

jag tar 2016-02-23.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

är det nu vi slår vad om när nästa comeback inträffar?

jag tar 2016-02-23.

Till att börja med: Notera att detta inte är en comeback.

Till saken: Jag har nu lagt in en påminnelse i företagets outlookkalender om att INTE göra comeback på detta datum. Jag har också lagt in en påminnelse om NÄR jag SKA göra det, men det verkar korkat att avslöja det

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teedee:

Till att börja med: Notera att detta inte är en comeback.

Till saken: Jag har nu lagt in en påminnelse i företagets outlookkalender om att INTE göra comeback på detta datum. Jag har också lagt in en påminnelse om NÄR jag SKA göra det, men det verkar korkat att avslöja det

Hittar inte datumet i min outlookkalender. Har jag missat det eller ligger det efter 2022? Ingen vet. Är det här en comeback? Knappast. Jag googlade på da_bear av någon anledning och snubblade in på den här tråden, via Google.

Vad gör jag idag då? Fick ett barn till 2016, det tar ju, som man brukar säga på presentationer vid möten, en del tid. Övrig tid ägnas åt huset, matlagning, jobb och utveckling av meningslösa produkter medelst Solidworks och 3d-skrivare. Lever forumet förresten? Jag får känslan att det mesta sköts via facebook idag..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teedee:

Hittar inte datumet i min outlookkalender. Har jag missat det eller ligger det efter 2022? Ingen vet. Är det här en comeback? Knappast. Jag googlade på da_bear av någon anledning och snubblade in på den här tråden, via Google.

Vad gör jag idag då? Fick ett barn till 2016, det tar ju, som man brukar säga på presentationer vid möten, en del tid. Övrig tid ägnas åt huset, matlagning, jobb och utveckling av meningslösa produkter medelst Solidworks och 3d-skrivare. Lever forumet förresten? Jag får känslan att det mesta sköts via facebook idag..

Det lever. Fredagspanelen kanske kan få dig att återvända. Vem vet.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Teedee:

Haha välkommen:D
Forumet är i högsta grad och ett världsherravälde är precis runt hörnet.