Permalänk

SKÖNASTE IDAG.

10p för nytänkande och för att jag tycker synd om dig

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

håller me din morsa.. hon borde skalla dig oxå för du pyntar ett fint lian li chassi..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

Haha, jag fick ett gott skratt iaf!

Permalänk

10p LÄTT! Gott skratt fick man allt.

God jul

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Honkeno
tror du han kommer dö av ångest eller ? snarare gråta av skratt ,

din stackare ! du och björta får en 1: a av mig i julklapp. god jul ! : D

Nejdå, han trollar bara med det hans galleri och garvar åt det själv...

Jag bryr mig inte ett dugg om det iaf

Permalänk

Klar 10:a >D

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Medlem

imba så de smäller......eller?

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Hedersmedlem

Tyckte det var hysteriskt kul och gav dig en tia direkt!

Även om det var oseriöst så skrattade man när man såg den pyntad. Det var överdrivet på rätt sätt!

Permalänk
Medlem

Hnnnggg....

Chassieplågeri!

Permalänk

HAHAHA du får 23 poäng av mig!

GODJUL:P

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Avstängd

Citat av dig TS: BTW min morsa tycker jag e helt dum i huvudet som jul pyntar en dator

Jag håller faktist med henne totalt vrikat och detta gav dig endast en 1a från min sida. Pga att du först förstör en massa julklappsmaterial, samt att när du sen skall ha bort dessa så finns riska att din låda får en massa limfläckar som kan va svårt att få bort

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Haha, såg rätt kul ut=)

Permalänk

Hoppas verkligen att klistret från lapparna sitter kvar när du drar av den fula skiten igen :). Helt klart värt 10 poäng på fulhets skalan ^^

Permalänk
Medlem

Ah ha haaa, okej då, jag älskar verkligen hur du bara klistrat på skiten på måfå.

Permalänk
Medlem

Såg rätt skojig ut faktiskt

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Avstängd

owerkill, gör det seriöst istället:P

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

måste bara fråga en fråga vrf köper man lian li chassi om man trycker dom är tråkiga? Dom är ju kända för stilrena chassi..

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sleten
måste bara fråga en fråga vrf köper man lian li chassi om man trycker dom är tråkiga? Dom är ju kända för stilrena chassi..

Därför alla andra koola kidsen har ju dem? Men när man sen märker att där inte är en massa lysdioder och annat krimskrams får man la piffa upp det med lite julskräp? =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerolav
Därför alla andra koola kidsen har ju dem? Men när man sen märker att där inte är en massa lysdioder och annat krimskrams får man la piffa upp det med lite julskräp? =/

ja kanske det tycker bara det är synd på en fin låda.. nej ush skulle man kunna ge minus poäng..

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerolav
Därför alla andra koola kidsen har ju dem? Men när man sen märker att där inte är en massa lysdioder och annat krimskrams får man la piffa upp det med lite julskräp? =/

Köpte chassit pga vill ha ett litet ATX som inte väger så mkt då jag ofta åker iväg på lan. Fast skall införskaffa nytt chassi efter jul när jag fått cash.

Visa signatur

Stationära:Silver Power 600W | Gigabyte GA-EP35-DS3| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 2048MB| CPU E8400@3.8 Ghz |HIS Radeon HD 4850 512MB GDDR3|Systemdisk WDC 160GB | Lagring 1.5tb | Fractal Design Define R2

Bärbara:Asus K70IO

Permalänk
Hedersmedlem

hehe kommer bli kul att ta bort alla klisterrester

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

very stylish.. indeed...

Du får ett poängs avdrag för avsaknad utav pynt inuti chassit. 9/10 poäng!

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

haha julstämning så det räcker och blir över. nytt chassi i julklapp eller? för det lär bli ett helvete att bli av med klistret

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri
Stavnings poliser och svensklärare behöver inte skriva

Härligt att du har försökt rätta till dina felskrivningar men inte lyckats!