Inets färdiga gamingpaket kontra ihopsättning av delar enligt egen lista
Hej
Jag funderar på att köpa ny stationär speldator 10-12k. Är likt en del andra ganska osäker rörande vad man ska satsa och på inte direkt insatt i allt man bör tänka på.
En sak jag funderar på är skillnaden mellan de färdiga gamingpaket som till exempel INET och andra erbjuder och de egenhändiga förslag på lämpliga gamingpaket som man får av forumets hjälpsamma medlemmar. Speciellt INET verkar ju ha gott förtroende hos forumets medlemmar, innebär det att även deras egna paket är hyfsade? Rent allmänt så råds man ju sällan att köpa färdiga paket för att man då kanske inte alltid får "mest och bäst" för pengarna. Gäller det även INETs (och andras) egna paket. Hur ska man tänka?
Helt rätt, mitt misstag. Jag tänkte lägga in den på stationära, fliken 'köpråd' (men har enkelt tryckt fel) Eller finns det en annan kategori som du eller någon tror passar bättre?
Ursprungligen inskrivet av Lucky Lucy Helt rätt, mitt misstag. Jag tänkte lägga in den på stationära, fliken 'köpråd' (men har enkelt tryckt fel) Eller finns det en annan kategori som du eller någon tror passar bättre?
Tack!
Lucy
köpråd för stationära är ju lätt värt att börja med. kolla också tråden som finns där med "bästa datorpaketen för 5-10k" som ligger under den fliken.
har du mer frågor sen så kan du PM:a mig så hjälper jag gärna till.