Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Miggish
[B]Va glad för det, jag kan inte ens somna med min dator igång (samma som ts med samma fläktar låter ju för jävligt tom på lägsta fläkthastigheten :S skit fläktar imo)

Tystna är väl fel ord...
Döljas bakom mitt högljudda seasonicagg.

Visa signatur

Burk 1 Pentium II @ 400 MHz || Voodoo 2 SLI || 256 MiB PC-100 || ASUS P2B (Avställd)
Burk 2 Core 2 Duo X6800 E || 7950 GX2 Quad-SLI || 4096 MiB DDR II 800 || ABIT FP-IN9 SLI (I delar och används ej mer)
Burk 3 Core I5 2500K || GTX 295 Quad-SLI || 8126 MiB DDR III || Asus P8Z68 (Gammal, Orkar inte uppdatera... :P)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lofman
finfint, undrar är det trångt mellan moderkortsplåten och baksidan? har hört att kröken på plåten gör att det är svårt att dra tjocka sladdar bakom. Eller är detta åtgärdat?
och varför drog du inte bara 4-pin genom hålet överst på moderkortsplåten istället?
jefligt korkad placering av 24-pin där :S

Jo det är väl kanske 1cm, lite mer kanske. Men problemet är väl också att bitium plattan sitter på sidoplåten, vilket även tar 3-4 extra millimeter. Var mest brevid hårddiskarna där jag dragit alla kablar upp till dvdn som det blev tajt. Kom dock på sen att jag satt sidan i fel "hack", och att det var därför jag aldrig lyckades stänga den helt haha. Inte lyckats få ur min dvd ut antec 300 än dock. Fyra skruvar som jag inte lyckats rubba.

4 pin räckte inte om jag drog den genom gummihålet där uppe. Så kortaste vägen blev under moderkortet, och då var det precis att jag fick fast den.

Ang fläktarna så funderar jag på att byta lite. Dessa fläktar är ju bäst för att flytta luft utan något i vägen, vilket detta chassi inte är rätt till. Det är dammfilter överallt och fläktgaller, så det flyttar då inte mycket luft alls på max.

Fram: Fläktfilter, tar in luft från sidorna och dörrar framför fläktarna. Under: Fläktfilter, fläktgaller. Uppe: Processorkylare i vägen för den bakre. Bak: Processorkylare ca 5 cm framför. Så jag antar att det borde bli bättre om man bytte till t.ex. slip stream eller gentle typoon, då det har bättre tryck genom saker. Någon som vet bättre?

Permalänk
Medlem

Tack för svaren
väldigt sugen på detta chassit

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk

bra bilder ;D

Visa signatur

E6600 @ 3,00GHz| Gigabyte GA P35 DS3 | GTX 260 | 4 GB Corsair XMS 2 DHX PC2-6400 | Hitachi 500gb | Corsair HX 620w |

Permalänk

Grymt snyggt och prisvärt chassie må jag säga.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg

Permalänk
Medlem

Någon som kan göra något coolt i photoshop som man sen kan göra schabloner av och måla på dörren? Har en silverfärgad r2 Tänkte mig runt 3 färger

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saddl3r
Någon som kan göra något coolt i photoshop som man sen kan göra schabloner av och måla på dörren? Har en silverfärgad r2 Tänkte mig runt 3 färger

http://www.gatukonst.se/2009/09/10/smidiga-och-snygga-stencil...

Där har du all info du behöver för att göra stenciler (schabloner). Vilket motiv du ska ha får du själv komma fram till, gör det personligt, be ingen annan fixa bilden åt dig
GLHF!

Permalänk
Medlem

Tack för alla kommentarer!

Permalänk
Medlem

Trevligt byte, helt klart gilla chassit, antec 300 är bara en sjukt jobbig låda. väsnas, svåra att dra kablar i om man inte moddar. R2 är ju sjukt snygg! bra bilder oxå stort plus på det!
7p från mig

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Har du ett fisheye objektiv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jensih
Har du ett fisheye objektiv

Ja. Läs tråden.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=31894

Permalänk
Avstängd

nice, dock är de lite p182 varning på skiten...

Mamma Pappa syrran och till och med Farmor och farfar har varsitt R2

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Finns ju ingen bild på kabeldragning så hur ska vi kunna bedöma den..?

Funderar på om jag kanske skulle ta och köpa ett define R2, det verkar toppen för det priset, och snyggt är det också!

Du kan få köpa mitt Det är även moddat också, 400-500 spänn så är de ditt!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.