Permalänk
Medlem

Ny gpu kylning.

Hejsan sweclockers, det är så att mitt hd4890 låter VÄLDIGT mycket så jag tänkte köpa mig en Arctic cooling accelero twin turbo.
Som jag ser från den här filmen http://www.youtube.com/watch?v=xiTUuc2_PyA så ska det passa på mitt xfx kort iaf.

men det är så att jag är väldigt rädd för att byta denna kylare själv så jag undrar om det finns något ställe man kan lämna in sitt grafikkort och dom byter kylaren till en å man har ngn form av garanti eller ngt.(i uppsala trakterna /stockholm iaf det inte finns ngt annat)

Tänkte först kolla med inet iaf dom gör sådant men hittar ingen mail till dom (kanske är blind men ser inte) då jag köpte grafikkortet därifrån.

och iaf det inte finns något ställe man kan lämna in kortet finns det ngn snäll själv i uppsala /östhammar området som har gjort det här förr som kan hjälpa mig för kanske ngn summa pengar

Mvh roonz

Permalänk
Medlem

du fixar det själv med lite tid, ludn och ro. gör allt försiktigt, och tänkt dig för så kommer allt gå finemang!

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommie_l
du fixar det själv med lite tid, ludn och ro. gör allt försiktigt, och tänkt dig för så kommer allt gå finemang!

så det finns alltså inget "företag" som byter grafikkorts kylare?
om man då absolut inte vill göra det själv.. då jag har rätt dåligt med cash atm å vill inte precis köpa ett nytt grafikkort