Creative Soundblaster WoW headset Mikrofon problem??

Permalänk
Medlem

Creative Soundblaster WoW headset Mikrofon problem??

Hejsan!

Det är så att jag har ett problem med mitt nya World of Warcraft headset från Creative. Ljudet fungerar och mikrofonen, men ibland så säger dom jag pratar med att jag börjar låta som en robot, med ett brusig röst. Det fixas temporärt med att man drar ur micen och sätter tillbaka den igen, men börjar låta sådär konstigt igen efter ett tag. Några som har haft liknande problem eller vet hur det kan fixas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diaxuzz:

Hejsan!

Det är så att jag har ett problem med mitt nya World of Warcraft headset från Creative. Ljudet fungerar och mikrofonen, men ibland så säger dom jag pratar med att jag börjar låta som en robot, med ett brusig röst. Det fixas temporärt med att man drar ur micen och sätter tillbaka den igen, men börjar låta sådär konstigt igen efter ett tag. Några som har haft liknande problem eller vet hur det kan fixas?

Shit, Jag har fan samma problem som du, verkar vara ett återkommande problem, antar väl att det bara är att köpa ett par andra lurar och inte gå på nitlotten att köpa nått som ska vara special för nått speciellt spel.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Moderkort: ASUS Strix Z270E Gaming Grafikkort:
Zotac Gaming GeForce RTX 3080 AMP HOLO CPU: Intel Core i7 7700K @ Stock Kylning: Noctua NH-D15 Minne: Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz SSD1: Samsung 850 EVO 250GB SSD2: Samsung 850 EVO 500GB PSU: Corsair RMx Series RM750x 750Watt 80 PLUS Gold