Permalänk
Medlem

RF modulator

Tjena

Skaffade oss precis en ny digital box som då har HDMI utgång och Scart utgång..Våra 2 tvn får ju bild då men sen har vi en äldre tv i köket som bara har Scart och Antenn

Problemet är nu att jag letar efter en adapter från Scart till Antenn, och vet att jag såg de tidigare i livet.
Sen hitta jag denna http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/scar...
Är de då denna som gäller, för läst lite på nätet att dessa kan spara tv kanaler och göra si o så..Vill helst inte ha för avancerade funktioner...Vill bara få bild på den gamla tvn Kan detta göra jobbet då?

Rätt ny på RF modulatorer så måste ju lära mig nångån

/Hagge

Permalänk
Medlem

Hänger inte med här. Om Tv:n du ska koppla boxen till har scart och boxen har scart, vad är då problemet?

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H