Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nya högtalare från Netonnet

Permalänk

Nya högtalare från Netonnet

http://www.netonnet.se/art/ljud-och-horlorar/dockning--stereo...

Prisklassen~1500, någon som har anmärkningar om dessa?
Förväntar mig inget superljud, men ska vara dugliga för prislappen.

Har tänkt införskaffa ett 2.0 system eftersom jag tycker att mitt 5.1 tar alldeles för mycket plats, även så får man med väggstativ som kommer passa in snyggt in på en vit vägg.

Tror dem är relativt nya, kom nog in i veckan, Andersson är väl Nettonnets egna märke om jag inte har helt fel, har aldrig velat införskaffa mig varken TV eller någon annan hårdvara från dessa, men denna gången kanske det blir ett undantag.

Permalänk
Medlem

Jag kan mycket väl tänka mig att de låter helt okej, men det beror nog mycket på hur höga förväntningar man har.
Ett annat exempel är M-Audio Studiophile BX5 D2 som brukar rekommenderas under 2000kr, även om det betyder att du måste öka på budgeten med ~200kr.

Begagnat är ju annars vägen att gå, om man har en pyttig budget eller helt enkelt inte vill betala mycket.

Visa signatur

MAIN :: Intel Core i5 4690K - 4.5GHz@1.235v/76°C - | Be Quiet! Dark Rock 3 P-P | Asus Z97-A | Galax GTX 970 OC | Corsair Vengeance LP 16GB | Samsung 840 EVO 250GB | WD Green 1TB | Fractal Design Integra M 550W | Fractal Design Define R4
HTPC :: Intel Pentium G3220 | Gigabyte H87N-WIFI | Corsair Vengeance LP 4GB | Samsung 840 EVO 120GB | WD Red 3TB | Be Quiet! SFX Power 300w | Pioneer TX-6500 II

Permalänk

Jo, M-Audios ska vara bra, har läst recensioner om dem.

Sen finns det bluetooth på dessa från netonnet, vilket inte är hel fel. Sladdar är inte min största kärlek.