Aerocool Templarius Imperator 650W

Permalänk

Aerocool Templarius Imperator 650W

Hej, är rätt grön när det gäller datorbyggen, så nått proffs får hjälpa mig med en fråga.

Jag kikar just nu på olika nätaggregat. Vill ha ett billigt, lätt och lite mindre nätagg men med 650w+ för SLI samt helst iaf 80+ brons.

Fastnade för ett som heter Aerocool Templarius Imperator 650W. Förutom den coola designen (ja jag gillar tempelriddare) så verkar den på pappret ha det mesta av det jag söker.

Men! Det finns inga recensioner att hitta någonstans på Aerocool produkter vad jag har sett efter en google sökning. Inga recensioner på prisjakt heller. dimensioner och många spec saknas dessutom. Så vad tusan är det frågan om.

Permalänk
Medlem

Alla 80 plus och 80 plus bronze.. verkar iaf bli förbjudna i Australien.
då blir dom sämsta aggen 80 plus silver.
80+ Silver Power Supply Units set to be the new normal.

Har inte hört om Sverige har något liknande på gång men verkar ju vettigt att höja standarden och få bort skitagg

tveksam till om Aerocool är något att hänga i julgranen.

Skulle nog satsa på kändare märken..
om du gillar Tempelriddare så skaffa en Alpha Romeo
är ganska säker på att deras logo det röda korset på vit bakgrund + draken är tempelriddar märke

Permalänk
Medlem

nätagget är gjort utav andyson som oemtillverkare och de är väl legit eller ?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb