Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Trassel med lagersaldo på CDON.COM ledde till återbetalning.

Permalänk
Inaktiv

Vad du överdriver, det är ett saldofel (vilket händer på alla lager) och därefter så ber dom om ursäkt, och kompenserar dig utan att du behöver fråga. Bra skött av Cdon säger jag, blir att köpa där även nästa gång, för strular det så verkar dom måna om att lösa problemet. Säger ju en del positivt om dom ändå.

Permalänk
Medlem

Aftonbladet titel deluxe, oh herre gud. Du får en rabattkod på 100:- och så rekommenderar du folk att aldrig handla från företaget? Känns som att det fattas ett par indianer i kanoten din om man säger så.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Du surar medans du gick 100kr + på en affär som inte blev av. Ilandsproblem i mina ögon.

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem

Trådskaparen intar en vanhedrande tätposition på butikernas svartakundlista.

edit: Dessutom fullständigt ignorerar Swecs regler för postning i konsumenträtt

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Det var väl inget och bråka om för ett litet fel i hanteringen. Tålamod min vän tålamod

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka

Permalänk
Medlem

Det är sånt som kan hända ibkand, detta får absolut inte mig att avstå från CDON.

Förstår heller inte varför du kontakta supporten varenda dag, jag väntar i flera dagar innan jag ens har tanke på att kontakta dom.

Permalänk
Medlem

Ne jag kommer inte akta mig Jag handlar på cdon som vanligt, tack ändå

Permalänk

JAG KAN REKOMMENDERA CDON!!!!
Har handlat där i flera år och de sköter sig riktigt bra. Tror jag aldrig fått vänta på en lagervara mer än 2 vardagar och då har jag handlat väldigt mycket där. Nu handlar jag för sig mer film än datordelar men jeeez dagens kidz är fan i mig bortskämda. Inte mer än 20 år sedan man satt och skrev ner sin beställning på en papperslapp och 2-3 veckor senare fick man hem varorna. Utvecklingen har gått framåt och kraven högre men shit, världen går inte under om man får vänta på en datordel eller ett spel 1-2 dagar extra.

Edit - Rätt lustigt att man under alla år aldrig haft problem men så ser man den där gnälliga typen som det knasar för på första beställningen. Vad är då min slutsats? Well, you get it!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem

Så du beställar på lördag, och kontaktar supporten på måndag?
-.-

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst, trådtitel uppdaterad enligt §2*

Tänk på §1 gott folk, trivsel, respekt och meningsfulla inlägg utan påhopp.

TS, läs igenom våra regler för Konsumenträtt är du snäll. Jag behåller tråden låst då jag anser ärendet utagerat, om någon vill att jag låser upp den är ni välkomna med vettiga skäl via PM.

Specifikt dessa två.

Citat:

§ 2 Varning för ...
All kritik ska vara saklig. Personangrepp, påhopp eller andra otrevligheter får inte förekomma. Förstora inte upp problemet och ge alltid motparten en chans att rätta till situationen innan du skapar en tråd i forumet. Kontakta supporten via internet, och om det inte fungerar, använd telefonen.

Undvik rubriker som "varning för ...". Skriv istället en trådrubrik som beskriver vad det hela handlar om.

§ 3 Leveranstider och RMA
Det är mycket vanligt att leveranser och returärenden drar ut på tiden. Undvik att skapa trådar om det så länge det inte handlar om extrema förseningar.

Dold text
Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers