Permalänk
Medlem

CS:GO lagg!?

Har fått problem med att cs:go helt plötsligt börjat lagg.. jag har stabil fps på 200+ och normal ping men bilden hänger inte med riktig. Det är inte lagg att det hackar pga av tex dålig ping utan om man kollar på en byggnad och dra musen upp och ner så blir de sträck i väggen typ.. den hänger inte med

Någon som har någon ide om problemet?

Permalänk
Skrivet av klacko:

Har fått problem med att cs:go helt plötsligt börjat lagg.. jag har stabil fps på 200+ och normal ping men bilden hänger inte med riktig. Det är inte lagg att det hackar pga av tex dålig ping utan om man kollar på en byggnad och dra musen upp och ner så blir de sträck i väggen typ.. den hänger inte med

Någon som har någon ide om problemet?

Kantutjämning? Öka AA i inställningarna och se om det gör skillnad. Om du menar att lagget beror på låg fps, är detta starten på en flersidig tråd om varför man ska ha högre fps än vad man kan se. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Testa -high -threads 4

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk

Provat senaste grafikkortsdrivers? Kolla så inget ligger med gult utropstecken i enhetshanteraren under kontrollpanelen (förutsätter lite elakt att du kör Windows).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gojsenmojs:

Kantutjämning? Öka AA i inställningarna och se om det gör skillnad. Om du menar att lagget beror på låg fps, är detta starten på en flersidig tråd om varför man ska ha högre fps än vad man kan se. Lycka till!

Ha det igång, nej menar ju att lagget inte beror på låg fps eftersom jag inte ha det..

Skrivet av Aurastream:

Provat senaste grafikkortsdrivers? Kolla så inget ligger med gult utropstecken i enhetshanteraren under kontrollpanelen (förutsätter lite elakt att du kör Windows).

Har de körde med gamla innan och då funkade det.. laddade ner nya men samma. har oxå testat att installera om cs utan resultat :/

Permalänk
Medlem

Det är den senaste patchen som sabbar skriv -threads 4 i launch options så ska du se att det fungerar

Permalänk
Medlem

Hmm vad var det jag skrev... Något med Texture_queue tror jag. Satte det på 2. Fick högre FPS då.

EDIT: mat_loadtextures 2 tror jag det var.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2