CS GO: Trada med polare funkar inte

Permalänk
Medlem

CS GO: Trada med polare funkar inte

Har en polare jag vill trada med, jag köpte 5 cases och skickade över 3st, han köpte 5 nycklar och skulle skicka 2, jag kunde skicka mina lådor, men han kan inte skicka nycklar? Det står att han har 17 saker i sitt inventory men jag ser bara 3 vapen, vad är fel? Varför kan jag skicka saker jag nyligen köpt men inte han?

Tack på förhand!

Visa signatur

NbdOverdoze we all gonna die!

Chassi: Gigabyte Gz-X1 PSU: XFX Core 550W MB: Msi B85M-E45 CPU: i5-4440 GPU: GTX 650TI RAM: Kingston 8Gb HDD: 250gb ssd samsung, 2TB Western digital

Permalänk
Medlem

När har din polare köpt spelet? Jag är ganska säker på att man måste ha ägt spelet i minst en månad för att kunna trada saker till andra

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk
Medlem

Man måste vänta ett antal dar innan man kan skicka nycklar, samma med items man får i cases.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Henke420:

Man måste vänta ett antal dar innan man kan skicka nycklar, samma med items man får i cases.

Det stämmer DELVIS.

Jag antar att din kompis var tvungen att fylla på pengar på steam för att kunna köpa? När man gjort en transaktion mellan Steam-wallet och din bank så kan du inte trade:a med någon på ca 10 dagar. Detta för att undvika scammers och bedragare som kan ha tagit över någon annans konto.

Visa signatur

Många datoranvändare underskattar virus och överskattar sina egna kunskaper medan andra är omedvetna om problemet med virus. Den nonchalans som finns idag beror på ett stort antal faktorer, folk tycker virusskydd är dyrt, besvärligt och sölar ned prestandan. Något som däremot är dyrt, besvärligt och slöar ned prestandan är en infekterad dator, som dessutom förstör för alla andra på nätet. - Pedrag Mitrovic, IT-Säkerhet (2010)