Force feedback i hot pursuit 2

Permalänk
Testpilot

Force feedback i hot pursuit 2

mitt force feedback i hot pursuit 2 funkar inte. det går att ställa in i inställningarna och jag har en ms sidewinder forcefeedback usb, så det borde ju funka

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd

eftersom de kicka halva teamet innan spelet blev färdigt har jag för mig att de inte han programera in det utan du kan bara se alternativet men det har inget med spelet o göra

Visa signatur

P4 2.0 GHZ ♂ Sapphire Radeon 9700 np @ 364/349 ORGINAL kylning ♂ Hercules Game Theater XP 7.1 ♂ Segate Barracuda IV 80+40 ♂ Logitech T-bord, Mus & Webcam!! Bäst noterad på 16 plats på www.snyggast.com ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av masken85
eftersom de kicka halva teamet innan spelet blev färdigt har jag för mig att de inte han programera in det utan du kan bara se alternativet men det har inget med spelet o göra

Eeeehhh va?! Är inget fel på FF i det spelet... är nog bara Hunden ( o kanske några fler som har det problemet )

Hunden... fungerar forcefeedbacken i andra spel? ( standardfråga men den måste ändå ställas )

Permalänk
Medlem

Tanke senaste patchen så skall det fungera...www.ea.com