Kommentarer på produkter syns inte?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Kommentarer på produkter syns inte?

Ser inga kommentarer på era produkter trots att det står att det ska finnas. Det har fungerat en gång i tiden, men på senaste tiden har jag ej sett något. Jag har provat i Chrome och Microsoft Edge. Detta problem fanns även innan jag uppgraderat till Windows 10. Är jag dum och gör något fel?

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2007

Mina försvann när jag hade NoScript på, så fick godkänna lite för de skulle synas. Säkert samma för liknande produkter så som Ghostery osv.

@Deatlev:

Chassi: Fractal Design S / Systemdisk Samsung 850 PRO SSD: Corsair Force GT 2x120GB (RAID0) / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: i7 4790K @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: Gigabyte 1070 ROCK 8GB / PSU: Corsair RM1000i / MB: ASUS z97-A / RAM: HyperX Fury 4x8GB 1866 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G703 / TB: Logitech G710 / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-5, Blue Yeti , Philips Fidelio X2, Skärm: Acer Predator 27", Benq XL2411Z, Acer XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Valonen:

Mina försvann när jag hade NoScript på, så fick godkänna lite för de skulle synas. Säkert samma för liknande produkter så som Ghostery osv.

@Deatlev:

Tack, men jag använder inte NoScript/Ghostery.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2008

Kan bekräfta att Ghostery tar bort kommentarsfältet på Inet.

EDIT: Too late.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Jag har 3st tillägg i chrome, men trots att jag stängde av dessa såg jag inte kommentarsfältet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2002

För mig fungerar det genom att klicka på komments, sedan notera att inget laddar. Därefter ladda om sidan.

När vi ändå diskuterar ämnet så är recensioner inte sorterade. De borde vara enligt datum i fallande ordning?

CPU: i7 6700k + Fractal Design S24 GPU: EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ RAM: Kingston 16GB 2133MHz CL13 MB: MSI GAMING M7 PSU: EVGA Supernova G2 850W, 80+ Gold SSD: Samsung SM951 256GB M.2 NVMe + Samsung EVO 850 250GB M.2 Chassi: Fractal Design S OS: W10 Pro Skrämar: Acer XB270HU + 2x Dell U2412M
NAS: Synology DS415+ (4x WD RED 6 TB) Console: Xbox One

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007

@Deatlev:

Facebook har uppdaterat sitt API och vi har inte haft möjlighet nu under semestertider att fixa så det fungerar. MEN, det går att lösa om du trycker på kommentarer och sen refreshar hemsidan - då dyker dom upp! Tyvärr måste man göra så varje gång :/

Men vi jobbar på en lösning!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

@Inet:

Okej, tack för svar!