Kommentarer på produkter syns inte?

Permalänk
Medlem

Kommentarer på produkter syns inte?

Ser inga kommentarer på era produkter trots att det står att det ska finnas. Det har fungerat en gång i tiden, men på senaste tiden har jag ej sett något. Jag har provat i Chrome och Microsoft Edge. Detta problem fanns även innan jag uppgraderat till Windows 10. Är jag dum och gör något fel?

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

Mina försvann när jag hade NoScript på, så fick godkänna lite för de skulle synas. Säkert samma för liknande produkter så som Ghostery osv.

@Deatlev:

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Mina försvann när jag hade NoScript på, så fick godkänna lite för de skulle synas. Säkert samma för liknande produkter så som Ghostery osv.

@Deatlev:

Tack, men jag använder inte NoScript/Ghostery.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

Kan bekräfta att Ghostery tar bort kommentarsfältet på Inet.

EDIT: Too late.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Jag har 3st tillägg i chrome, men trots att jag stängde av dessa såg jag inte kommentarsfältet.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

För mig fungerar det genom att klicka på komments, sedan notera att inget laddar. Därefter ladda om sidan.

När vi ändå diskuterar ämnet så är recensioner inte sorterade. De borde vara enligt datum i fallande ordning?

Permalänk
Inet

@Deatlev:

Facebook har uppdaterat sitt API och vi har inte haft möjlighet nu under semestertider att fixa så det fungerar. MEN, det går att lösa om du trycker på kommentarer och sen refreshar hemsidan - då dyker dom upp! Tyvärr måste man göra så varje gång :/

Men vi jobbar på en lösning!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet:

Okej, tack för svar!

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)