Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vilken Mobil/App för GPS till fots

Permalänk
Medlem

Vilken Mobil/App för GPS till fots

Har inte hängt med i svängarna på länge men nu behöver min syster en ny mobil och den ska användas för att hitta lätt till olika adresser/platser på fot. Vilken ska man ha. Fördel vore Iphone då hon redan äger en Ipad och har itunes konto etc. men finns det inga bra GPS appar till iOS så kanske Android är bättre..

Funkar Google maps appen till iOS ? Dom tog väl bort den till fördel för egen eller jag kanske minns fel. Läste bara att den var bra med 3D karta i centrala Sthlm där hon kommer behöva den. En röst som leder ska också finnas så man kan gå med lur i örat utan att titta på mobilen hela tiden.

Hon ska handla den idag så behöver lite snabba tips

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Har inte hängt med i svängarna på länge men nu behöver min syster en ny mobil och den ska användas för att hitta lätt till olika adresser/platser på fot. Vilken ska man ha. Fördel vore Iphone då hon redan äger en Ipad och har itunes konto etc. men finns det inga bra GPS appar till iOS så kanske Android är bättre..

Funkar Google maps appen till iOS ? Dom tog väl bort den till fördel för egen eller jag kanske minns fel. Läste bara att den var bra med 3D karta i centrala Sthlm där hon kommer behöva den. En röst som leder ska också finnas så man kan gå med lur i örat utan att titta på mobilen hela tiden.

Hon ska handla den idag så behöver lite snabba tips

Det är bara att ladda ner Google Maps, finns på App Store sedan 2 år typ.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Det är bara att ladda ner Google Maps, finns på App Store sedan 2 år typ.

Okej va bra för hon köpte en Iphone. Har typ noll koll på mobiler och appar längre