byta handkontroll

Permalänk

byta handkontroll

tänkte dra igång mitt metal gear solid genom ePSXe, men kom snabbt att tänka på att en boss i spelet kräver att man pluggar in kontroller 1 i port 2 för att kunna besegra. jag startade ePSXe och kikade igenom alternativen och inställningarna, men hittade inget om att kunna switcha port.
vet någon här hur man gör?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

tänkte dra igång mitt metal gear solid genom ePSXe, men kom snabbt att tänka på att en boss i spelet kräver att man pluggar in kontroller 1 i port 2 för att kunna besegra. jag startade ePSXe och kikade igenom alternativen och inställningarna, men hittade inget om att kunna switcha port.
vet någon här hur man gör?

Du kan klara psycho mantis utan att byta .. Det tar lite längre tid men det går.

Det var så jag gjorde när jag var 12 år och satt och svor över hur svår den var (fattade inte att man skulle byta slot).

Hittade denna video som beskriver ganska bra hur man dödar honom utan att byta kontroll.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk

snake deathscreak XD
hade ingen aning att man kunde göra så då jag också minns att jag svor en del innan jag kom på att man skulle byta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men hur kunde ni missa det, om man inte byter så ringer cambell och säger att man ska byta kontroll efter ett tag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

mjo, det stämmer, men jag läste det aldrig, jag tryckte snabbt bort för att få återgå till fighten, trodde bara det var meningslöst prat, men så var icke fallet som jag fick uppleva senare:P

någon som har någon lösning på frågan:)?

Visa signatur