Permanent sidebar addon till Chrome?

Permalänk
Inaktiv

Permanent sidebar addon till Chrome?

Har permanent slagit om till google chrome ifrån firefox, som blev för långsamt och trögt. Älskar Chrome men mitt bland alla finurliga finnesser så finns det en svaghet - det finns ingen sidebar för bokmärken. Som någon med över 100 bokmärken, alla väl organiserade, så v vill jag ha alla lätt åtkomliga och synliga.

Finns det något plugin för chrome som ger en sidebar, samma som i firefox, som alltid är synligt?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

@Klanders:

Kanske missförstår frågan men visst kan du få fram dina bokmärken så de alltid är synliga.
Om du trycker på menyn (tre prickar uppe till höger), sedan bokmärken och "visa bokmärkesfältet".
Sen kan du organisera i mappar i "bokmärkshanteraren".

Permalänk
Medlem

https://chrome.google.com/webstore/detail/simple-bookmarks/na...
Nått i den stilen kanske ?

I annat fall så kan du söka på dina bokmärken direkt i "sökrutan" istället för att klicka på dom.

Visa signatur

CPU: 5800x3d
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Varför använder du inte bara "bookmarks bar"?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Inaktiv

Den här ser 100 gånger bättre ut än andra jag har prövat! vet du om den går att anpassa så att den alltid är synlig?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dreijer:

Varför använder du inte bara "bookmarks bar"?

Blir för kluddigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klanders:

Den här ser 100 gånger bättre ut än andra jag har prövat! vet du om den går att anpassa så att den alltid är synlig?

Ingen aning, sitter på telefonen på jobbet
Antog att den var alltid synlig då det står "toggle" vilket jag antog betyder att den alltid var framme tills man stänger den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5