Permalänk
Medlem

Chaser-demot??

någon som laddat ner ifrån FZ å testat ?
Är själv mitt i en ominstallation av systemet :/

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

Håller på och tanka nu, 20 min kvar

Visa signatur

p4 2.6c [malay] | Abit IS7-G | 2*512mb twinmos pc3200@1 gb | 2st Maxtor diamondplus9 120gb@240gb | Powercolor Radeon 9800pro + fet arctic cooling [128mb] | Lian li [pc65] | Antec Truepower [430 watt]

Permalänk
Medlem

helt ok rätt snyggt fina skuggor,vatten effekt och sånt.
lite kort bara

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Var väl ok, men inget nytt precis :/

- Edit: Spelade klart demot nu.
3e banan var riktigt nice, tänker då mest på själva ban-designen. Är fortfarande skeptisk till spelet, att gå omkring o skjuta allt som rör sig har man gjort många gånger förut :/

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Japp, håller med.. det var jävligt snyggt, men demot var lite trist då man bara skulle skjuta på en massa robotar eller vad det var.. hoppas inte det bara blir sånt för då är det ju soptunnan direkt.. men storyn verkade vara rätt ball och miljöerna verkar vara hur sköna som helst!

Detta är förmodligen det snyggaste spelet just nu.

Permalänk
Medlem

Hmm, rätt kul, helt okej spel. Flöt faktiskt okej på min dator! Det var rätt snyggt. Fast som sagt, spel där man bara skjuter på allt som rör sig håller inte...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Updaterat demo!

http://web.filefront.com/iron-bin/ff/root.p_bin_/;page__downl...

Following changes were made in the SP Demo v1.30:

* clipping issues fixed so player shouldnt jump out of the level
* corrected problems with not playing some sounds when EAX is turned on
* corrected a minor bug in weapon selection (sometimes some weapons were skipped when select next weapon was pressed)
* action mode is not black and white now
* corrected playback of start-up AVI animations (logos)

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hur orkar dom hålla på att uppdatera demon? Det tar ju inte så långt tid att klara precis...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

För att dom som inte redan spelat det ska få en bättre upplevelse/ syn på spelet!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
För att dom som inte redan spelat det ska få en bättre upplevelse/ syn på spelet!

Äh, jag såg inga som helst fel i demot... man hinner inte precis "leta" efter buggar...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

jag hittade många buggar..
fastnade på diverse ställen o kunde inte röra mig.. (mellan två stora rör)
en gång hamnade jag utanför banan o en gång ramlade jag igenom ett golv o dog av fallet.
Det finns buggar

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Rawis dog så snabbt så han kunde inte urskilja buggarna

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Han är vad vi kallar en 3-sekundare!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Anyway, jag testade det, spelstilen, eller alltså, det där med tokyo och typ lite future som detta verkar vara, och klimatet känns lite daikatana, dock går det aldesles för fort och det är alldelse för dålig AI för att någon kännsla skall infinna sig, fast det var kul som action... flöt som bara den, hade typ 100 fps konstant med allt på max i 1024...

ursäkta stavfelen m¨ste sova snart tror jag nog...

Det var lite kingpin över det med ibland... eller liksom, gangster style

Visa signatur

gotta go fast