Vinn nätagg från Seasonic

Koppla Twitch Prime till Amazon Prime?

Permalänk
Inaktiv

Koppla Twitch Prime till Amazon Prime?

Har nyligen signat upp mig för gratisperioden av Amazon Prime. Då ingår tydligen Twitch Prime som ju ägs utav Amazon.
Dock fungerar det inte att koppla mitt Twitch konto till Amazon kontot. Får upp felmeddelandet:
"Oh no! We can’t enable Twitch Prime on your account. There was an error. Please try again in a moment".

Vad är det som är problemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikael_a1:

Har nyligen signat upp mig för gratisperioden av Amazon Prime. Då ingår tydligen Twitch Prime som ju ägs utav Amazon.
Dock fungerar det inte att koppla mitt Twitch konto till Amazon kontot. Får upp felmeddelandet:
"Oh no! We can’t enable Twitch Prime on your account. There was an error. Please try again in a moment".

Vad är det som är problemet?

Det låter osannolikt att någon här kan svara på vad som orsakar felet.

Twitch borde väl dock kunna reda ut det, https://help.twitch.tv/customer/portal/emails/new

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av evil penguin:

Det låter osannolikt att någon här kan svara på vad som orsakar felet.

Twitch borde väl dock kunna reda ut det, https://help.twitch.tv/customer/portal/emails/new

Ok, testar det istället då.

Permalänk
Medlem

Amazon Prime är ju huvudsakligen avsedd för folk som bor i Storbritannien. Vet inte om det fungerar om du bor i Sverige.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Spicebeast:

Amazon Prime är ju huvudsakligen avsedd för folk som bor i Storbritannien. Vet inte om det fungerar om du bor i Sverige.

Det fungerar fint, har Amazon Prime USA som fungerar på Amazon UK med.

Tyvärr går det inte att koppla sitt Twitch konto när man har Prime i USA / UK.

Man får vänta tills Amazon kommer till Sverige, vilket enligt rykten sker inom ett år

Permalänk
Medlem

Gick vägen från twitch och hade inga problem,
Dock verkar primer försvinna om du säger upp fortsättningen,
Och glömmer du märker du nog att nästa period är ett helt år och inte en månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikael_a1:

Det fungerar fint, har Amazon Prime USA som fungerar på Amazon UK med.

Aha. Jag hade bara Amazon Prime i UK eftersom det var där jag bodde under en längre tid.

Citat:

Man får vänta tills Amazon kommer till Sverige, vilket enligt rykten sker inom ett år

Det är märkligt att det inte skett ännu. Enorm marknad för dem.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Spicebeast:

Aha. Jag hade bara Amazon Prime i UK eftersom det var där jag bodde under en längre tid.

Det är märkligt att det inte skett ännu. Enorm marknad för dem.

Ja, bara att växla mellan UK och USA på siten

Kanske tur för CDON, Komplett att det inte etablerat här ännu.....

Om man tycker de är stora.......