Permalänk
Medlem

Blockbuster Nordic?

Hittade en streamingapp i Tv.n som hyr ut film. Någon som testat? Funkar det bra? Hittade ingen infom om kvalitet? Full HD etc? Någon som vet?

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Hedersmedlem

Har använt den några gånger. Inga problem med själva hyrandet eller streamandet och de brukar vara billiga (typ 19 spänn för en film). Kvalitén är dock... varierande. Vissa filmer ser fan ut som DVD-kvalitet, alltså lite grynigt när man kollar på större skärm

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

För att lägga till på det André säger så har jag haft problem med buffring. Suttit på Gigabit nät och videon kan inte spela i någon form av hastighet utan att stanna efter några sekunder. När det fungerar så är det ju OK och lägsta priset.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

För att lägga till på det André säger så har jag haft problem med buffring. Suttit på Gigabit nät och videon kan inte spela i någon form av hastighet utan att stanna efter några sekunder. När det fungerar så är det ju OK och lägsta priset.

dvs, man får vad man betalar för

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

dvs, man får vad man betalar för

När jag skulle se senast så stängde jag av efter 20 min och letade upp en "totally legit *host* *host*" stream för att det jag hyrt inte fungerade korrekt.
Inte för att jag tänker byta, 19 spänn är rätt ok men det borde inte sluta fungera.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.