Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Fläktrack eller skena för att sätta fler fläktar i fronten?

Permalänk
Medlem

Fläktrack eller skena för att sätta fler fläktar i fronten?

Tjena mittbena! Jag har en deepcool (inte världens mest avancerade låda) och ett jävla massa överskott av fläktar och hade väl tänkt få ner tempen i lådan i form av att sätta i ett gäng 140mm fläktar. Har redan 4st men utrymme finns i fronten för ytterligare en. Nån som vet om man måste popnita fast den eller om man kan köpa någon form av skena så man kan fästa två st med samma utgångshål som en? Tacksam för svar och ha en trevlig helg!

Visa signatur

"just kill em all and let god sort em out"... - Marge Simpson

Permalänk
Frida 🥐

Vilket Deepcool-chassi har du?
Förstår inte riktigt frågan, finns det inte monteringsanordning för den extra fläkten?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Vilket Deepcool-chassi har du?
Förstår inte riktigt frågan, finns det inte monteringsanordning för den extra fläkten?

Oj, det vet jag inte riktigt men ska ta reda på det, det är ett deepcool terracs atx, vad jag menar är att om det finns nån skena att sätta 2 fläktar på som man sen monterar i skruvhålen som bara den ena fläkten är monterad i.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"just kill em all and let god sort em out"... - Marge Simpson

Permalänk

Skena

Jag skulle rekommendera skena.
Det blir nästan alltid bättre är min erfarenhet av många års byggande av datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Therese1987:

Jag skulle rekommendera skena.
Det blir nästan alltid bättre är min erfarenhet av många års byggande av datorer.

Vart får man tag i sån? Eller bygger man sj? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"just kill em all and let god sort em out"... - Marge Simpson