Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Blue Microphones YetiCaster

Säljes pga flytt
Inköpt i September på Teknikmagasinet Luleå, Nyskick
Detta är alltså en komplett rigg med arm, fäste, mikrofon

skickas helst ej i första hand

Produktbeskrivning

"Med Blue Microphones Yeticaster får du ett paket med den bästa ljudutrustningen på marknaden. Yeti USB mikrofon skapar med sin patenterade tri-capsule-teknologi den absolut bästa ljudkvaliteten för dig som professionellt vill spela in ljud eller livestreama för till exempel Youtube, Twitch, podcast, Skype eller när du producerar musik. Mikrofonen passar dessutom utmärkt till både PC och Mac via USB-anslutning. I paketet ingår också Radius III Shockmount, ett stötupptagande fäste som monteras på ditt mikrofonstativ, samt mikrofonarmen Compass som har såväl inbyggd kabelhantering som interna fjädrar. Med dessa tre produkter kan du ta din ljudinspelning till en helt ny nivå! Storlek: 120x295x125 Vikt: 550 g Lev inkl: USB mikrofon, USB kabel, Radius III Shockmount, Compass mikrofonarm, ett C-fäste för bordsskiva, 3/8" samt 5/8" skruvfäste."

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4810927

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Hej, du skriver helst inte skicka så tänkte du vänta och se på om någon kan hämta den och om ingen gör det så kan du skicka eller handlar det bara om prio i budgivning?
Jag är nämligen intresserad men du behöver den skickas till stockholm..

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Hej, du skriver helst inte skicka så tänkte du vänta och se på om någon kan hämta den och om ingen gör det så kan du skicka eller handlar det bara om prio i budgivning?
Jag är nämligen intresserad men du behöver den skickas till stockholm..

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

I första hand, säg om jag inte får sålt den inom en vecka. Frakten går nog på minst 200kr då det väger mer än 2kg och kartongen är lite otymplig.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Jag förstår, säg till om det skulle vara aktuellt och lycka till

Skickades från m.sweclockers.com